ja inderdaad,verder op naar rechts en links lag geen tak of veel blad alleen bij ons beste afgescheurede takken zo raar we zagen geen hand voor ogen was heel extreem en duurde niet lang...gebeurt er toch nog wat in assen haha
Zaterdag
Ik doe heel ff offtopic mee want ik zat ook vooruit te spieken.
Zaterdag kan interessant worden. Lagedruk ten westen van ons, warme zuidelijke stroming.
18u run GFS wederom leuk, ziet er interessant uit voor zaterdagavond en de nacht naar zondag.
Nu maar gewoon afwachten wat al die andere factoren gaan doen, maar ik denk dat Jan of Johan dat wel zullen oppakken als de situatie daar aanleiding toe geeft.
Vond het erg meevallen met de wind gisteren en vanacht . OOk niet zo overdreven veel regen gehad.
Afgelopen zaterdagavond was de wind een stuk harder tijdens het onweer wat overkwam.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Vond het erg meevallen met de wind gisteren en vanacht . OOk niet zo overdreven veel regen gehad.
Afgelopen zaterdagavond was de wind een stuk harder tijdens het onweer wat overkwam.
ja het was rustig hier, hopelijk krijgen we nog een mooie zuidwester
De wind was idd wel echt heel erg extreem (maar of het nou hardste is wat ik ooit heb meegemaakt betwijfel ik) M'n hele balkon ligt vol met bladeren en van die denneboomtakjes
| Gewijzigd: 7 september 2011, 18:08 uur, door Tyshane
ff vraagje ik zat ff de kaarten van gfs te kijken en op www.stormpulse.com
en zag daar dat orkaan katia de komende dagen koers zet richting europa
zoals de koers nu staat trekt deze orkaan of de restanten ervan noordelijk boven ons langs
nu vraag ik me af of er nog kans is dat de koers nog gaat veranderen en wij hier wel mee te maken kunnen krijgen
Het is nog maar Woensdag RicooTJE.
Hij is er echt wel mee bezig,
Zaterdag ziet het er nog steeds aardig uit voor #onweer
Geef de man een breek, er is meer tussen hemel en aarde dan alleen onweer.
Edit: quote komt van twitter | Gewijzigd: 7 september 2011, 19:45 uur, door Bornin7ty2
Als het zover is, komt het vanzelf
Een mensch kan het druck hebben hé.
Mocht het echt serieus zijn, dan komt dat vanzelf. er is tenslotte nog nooit een serieuze onweerskans overgeslagen.
| Gewijzigd: 7 september 2011, 21:48 uur, door svanweenen