we hebben vanavond een BBQ maar dat zal nu wel niet doorgaan
Doordat de kans op tornado's nog altijd heel klein is en ze zeer lokaal zijn waarschuwen ze er niet voor denk ik | Gewijzigd: 6 september 2011, 16:06 uur, door onno333
Ja todat het leed geschied is ... En ze weer veels te laat zijn. Maar ja dat is hier ook oud nieuws
-eigen edit..
oh, alleen het knmi dan, na estofex | Gewijzigd: 6 september 2011, 16:23 uur, door Menckaeux
Onweer al aanwezig in sommige regenzones... kijk maar eens noordwest vd Wadden .
edit '/ edit gezien | Gewijzigd: 6 september 2011, 16:24 uur, door Skroei
-eigen edit..
oh, alleen het knmi dan, na estofex
HUH?
Naast dit alles zien we bij het naderen van het koufront de onstabiliteit weer toenemen (Klik), dus kans op onweer. Opvallend is dat het Europees weermodel daar momenteel niets in ziet. Naast dit alles moeten we ook in de gaten houden de linker uitgang van de Jet, vooral het noorden van het land. PW (Precipitable Water) komt uit op 32-34mm, niet schrikbarend hoog, maar kan aardig wat neerslag op gaan leveren en dan vooral in het noorden en het noordwestelijk deel van het land. Zware buien zijn mogelijk.
Waarom hebben we dit nou nooit in combinatie met een cape van 3000 j/kg | Gewijzigd: 6 september 2011, 16:39 uur, door onno333
Leuke level 2
ps. waarom was o-o net niet bereikbaar??:P
Tijd om te gaan twitteren Pats . Er was een storing.
Sjonge ik had hooguit een dun geel lijntje verwacht met 15% kans op onweer
De bomen slingeren hier behoorlijk heen en weer, schat een windkracht 6 a 7 tot nu toe
Edit : Las ik dat nu goed in t stukje van estofex, dat achter het koufront ook nog een trog overtrekt? | Gewijzigd: 6 september 2011, 17:08 uur, door Poider
Door een routeringsprobleem bij de provider is onweer-online.nl tijdelijk niet bereikbaar. Dat was er aan de hand dus | Gewijzigd: 6 september 2011, 17:09 uur, door Bronk
Ja de pluim tipte ook alweer de 25 graden aan dan!
Eerst een onstuimige herfstdag met een level 2 van estofex en dan zaterdag maar weer zomers onweer! .... Heerlijk!