Zie eerste post in dit topic
Helaas trokken de buien allemaal noordelijk langs. Vooral boven de waddenzee en eilanden zaten vette exemplaren.
Kon vanuit het zolderraam zelfs de bliksem soms waarnemen
Klein filmpje van gisterenavond! | Gewijzigd: 6 september 2011, 09:52 uur, door mojo260303
Wat de laatste betreft (ik kan de vraag alleen hier stellen aangezien de zomer discussietopic gesloten is) wil ik graag weten of iemand al kritische (zelf)analyses van binnen en buitenlandse weerbureaus en/of hun bronnen is tegen gekomen over de afgelopen zomer in west Europa die volgens hen 'droog en warm' zou verlopen. Het lijkt me dat een goed meteobureau dergelijke kritische analyses maakt.
Misschien is er al iets over gezegd, maar ik ben net terug van vakantie en heb er nog niets over gevonden.
Zo erg woeit het nou ook weer niet.
Tenzij de wind vanmiddag/vanavond flink toeneemd.
Maar tot nu toe stelt het niks voor.
Nee nu nog niet idd, maar die code rood geldt tot vanavond. maarja trekt wel wat aan de wind al dus het word wel wat, alleen de vraag is hoe zwaar zegmaar.
Ik hoop op een dikke bft 9, dan word het pas interessant
8 bft komt zo vaak voor aan de kust.
Gewoon goed opletten, en dan bedoel ik op vliegende takken enzo.
Citaat van Janet1814, dinsdag 6 september 2011, 12:27 uur hmmm..ff serieus..ik moet zo wel fietsen LOL. Is toch nie echt gevaarlijk ofzo? gewoon meer lastig denk ik heb wind tegen volgens mij
Als je wind mee hebt kan het gevaarlijk worden omdat je dan te hard gaat.