Vanmorgen aangekomen met mooi weer, en het verhaal van de brand in Harlingen in de achterzak.
Tijdje geleden werd het binnen 5 minuten van avond ineens nacht.
Mensen, ik kan er alle superlatieven op loslaten die ik wil, en ik denk dat alleen het onweer van juli 1991 dit kan toppen, maar dit is een MONSTER!!!!
Heb filmpjes gemaakt maar moet nog ff de usbkabel opzoeken die bij mijn telefoon hoort.
Dit was en is (want hij is nog bezig) een epische onweersbui die ik in Groningen waar ik woon nog nooit op dit tijdstip en met deze intensiteit heb meegemaakt.
en nog eentje.....
Sorry voor de slechtere kwaliteit ik ben maar een amateur....
Schitterende foto's gaaf!
Geloof me, ik zit hier met een grijns van oor tot oor met de camera op het lange deel van de camping gericht (zit veilig in een grote caravan).
haha nog maar even genieten zou ik zeggen, het lijkt nog wel even door te gaan
Wel leuk, want normaal valt het daar wel mee met onweer.
nou, ik ga elk jaar wel naar vlieland, terschelling en / of ameland, en heb wel eens wat onweer meegemaakt, maar meestal 5 of 10 minuten wat gedonder, maar niet dit
Vanmorgen aangekomen met mooi weer, en het verhaal van de brand in Harlingen in de achterzak.
Tijdje geleden werd het binnen 5 minuten van avond ineens nacht.
Mensen, ik kan er alle superlatieven op loslaten die ik wil, en ik denk dat alleen het onweer van juli 1991 dit kan toppen, maar dit is een MONSTER!!!!
Heb filmpjes gemaakt maar moet nog ff de usbkabel opzoeken die bij mijn telefoon hoort.
Dit was en is (want hij is nog bezig) een epische onweersbui die ik in Groningen waar ik woon nog nooit op dit tijdstip en met deze intensiteit heb meegemaakt.
Gefeliciteerd, ook vandaag had je in je woonplaats weer zonder actie gezeten Geniet ervan!
Nu even stilstaan bij internetverbinding, dan weer verder. Hagelstenen waarvan ik me niet kan voorstellen dat dat geen schade achterlaat op mijn auto. Maarja, anders had ie ook buiten gestaan...
Nieuwe bui komt aan... ben benieuwd.
Ohja, mijn absolute WAAAAT! momentje vandaag: net op West Terschelling. Bliksem slaat in de buurt van de zendmast in. Haven, zo'n tweehonderd meter verderop staan mensen lekker in regen te overleggen wat ze gaan doen, lopen wat jongeren, wat zeilers, allemaal in de striemende regen alsof het een zomerbuitje is. Iets later slaat de bliksem in bij de opslag van de boeien, of de jachthaven. Dat is dan weer tweehonderd meter de andere kant op. En gewoon lekker blijven lopen.... Bizar.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!