dus op een subtiele maar dringende wijze duidelijk gemaakt dat het voor hun tijd was om te vertrekken
want ik wou ook nog een paar onweer's foto's maken.
aangezien de buien vanuit belgie en zeeuws vlaanderen mijn richting op trokken had ik het idee om bij ritthem te gaan staan.
daar heb je een mooi uitzicht vanaf de dijk op de westerschelde.
dus ik kwam daar aan rond 23.30 ik wou net mn spullen neerzetten stopte er een andere auto naast me met ook een onweer-online'er (sorry ben je naam kwijt ) die had het zelfde idee als mij.
maar goed over het water waren de weerlichten al zichtbaar dus zijn we maar begonnen met foto's maken.
helaas bevonden de meeste bliksems zich in de wolken dat was wel jammer want die heb ik niet echt kunnen fotograferen.
maar de wolken lichten wel mooi op dus daardoor heb ik wel een mooie squal line (denk ik ?? ) kunnen fotograferen.
toen ineens die lijn over ons heentrok ging het van de ene seconde op de andere helemaal los auto schudde alle kanten op.
ik heb daar nog gezeten tot 00.45 uur mja dr was geen houden aan al die regen en wind mn auto is compleet gezandstraald xd toen maar naar huis gegaan.
al met al toch nog een mooie bui kunnen meemaken.
1 en 2e foto zijn locatie en windsnelheid bij de windsnelheid staan wij precies linksonder bij de 110
edit : locatie en windsnelheid plaatjes staan door elkaar !! | Gewijzigd: 4 september 2011, 08:17 uur, door Klapper
@ klebniko mijn biologische klok maakt me over het algemeen wakker tussen 0600 en 0800 uur, en dan maakt het niet uit hoe laat ik naar bed ga xd.
ik heb foto 5 nog een beetje bewerkt zodat de kleuren er wat beter uitkomen hier is ie ??
Stonden jullie gisteravond ook nog tegenover Cobelfret?
nee ik niet mischien die andere jongen wel, ik was gelijk naar huis gegaan