ikzelf heb nog nooit gechased met een eigen auto, maar sinds 3 weken heb ik een eigen wagen en overweeg om binnenkort te gaan ''oefenen.''
ik wil graag de spits afbijten om mijn auto te laten zien die (nog) niet voorzien is van de mobiele chase snufjes.
dus bij deze dames/heren:
greetz smoke !
edit: als er iets iets wat je niet weet , of iets wat je niet weet wat het is, vraag maar raak ! | Gewijzigd: 3 september 2011, 20:18 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
Ik heb even rond lopen neuzen op het forum en excuus van mijn kant, het zijn voornamelijk losse topic's hierover maar ook al verouderd (2010) ... Over je auto, leuk dingetje... Ik wil er ook zoo graag 1'tje maarja eerst mijn rijbewijs maar dan. En hopen dat je buiten de hagelbuien blijft anders blijft er weinig van je auto over. | Gewijzigd: 3 september 2011, 21:11 uur, door Kevin
De ideale chasemobiel voor mij is de auto waar Reed Timmer voor zijn Dominator mee reedt.
De Chevrolet Tahoe.
Zeer snel voor zo'n lompe bak, ruim, sterk en ideal voor offroad.
Nog wel ff een rek op het dak voor tennisballen.
| Gewijzigd: 4 september 2011, 00:04 uur, door Tornadochaser666
dit is 'tante', 26 jaar oud, 5 cilinders en taai as hell. Ze komt nog 1x per 2 weken uit de schuur maar is wel een fijne auto voor het chase werk. Jarenlang daarvoor gebruikt totdat we een golf tdi kochten voor het gezin (1 op 20) en die gebruik ik nu vaker, onkosten is ook een factor:-)
groet,
Peter
ikzelf heb nog nooit gechased met een eigen auto, maar sinds 3 weken heb ik een eigen wagen en overweeg om binnenkort te gaan ''oefenen.''
ik wil graag de spits afbijten om mijn auto te laten zien die (nog) niet voorzien is van de mobiele chase snufjes.
dus bij deze dames/heren:
greetz smoke !
edit: als er iets iets wat je niet weet , of iets wat je niet weet wat het is, vraag maar raak !
Leuk, je eigen eerste auto, ik ken het gevoel nog.. lang geleden met mijn Opel Kadett, die ik tot de draad toe versleten had, haha, veel plezier met de Corsa, leuk model, de beste die ze gemaakt hebben.