Hier zijn we dan met de uitslag van de fotowedstijd! Ik moet zeggen dat jullie het ons keer voor keer moeilijk maken om de mooiste eruit te pikken, maar dat maakt het natuurlijk. We zijn heel erg blij dat er steeds meer mooie foto's voorbij komen
Allereerst willen wij jullie enorm bedanken voor alle inzendingen voor deze fotowedstrijd.
Deze week werden er weer vele mooie platen gepost, wat het voor ons alweer niet makkelijk maakte om een winnaar eruit te kiezen. De prijzen worden aangeboden door Impreza !! Zij reikt ze graag uit aan de winnaars !!!
De winnaar van week 35 is geworden....*tromgeroffel*...
Nummer 1: Sytse !!!
Nummer 2: oxje !!
Nummer 3: Fluffje !
Op naar de volgende ronde weer | Gewijzigd: 2 september 2011, 19:45 uur, door Bronk
Klopt Bronk, ik was het helemaal vergeten om hem te plaatsen, jou opmerking de "laatste dag" zag ik s' avonds nog net op tijd
Nogmaals iedereen bedankt voor de felicitaties en Oxje en Fluffje ook gefeliciteerd.
Groet Sytse | Gewijzigd: 2 september 2011, 23:07 uur, door Sytse
Misschien leuk trouwens om aan het eind van het jaar, in de laatste week b.v., een wedstrijd te houden onder alle winnende foto's van dit jaar. Die dingen dan mee voor de mooiste foto van 2011 bijvoorbeeld.
| Gewijzigd: 2 september 2011, 22:17 uur, door Tyshane