Bliksemschichten lijken de Eiffeltoren in het hart te treffen. Dit verbluffende beeld werd vastgelegd door amateurfotograaf Bertrand Kulik. De trekpleister van Parijs werd letterlijk overdonderd door een stevige onweersbui in juli. Het toeristische icoon was omringd door verschillende bliksemschichten die zowel het monument als de hemel oplichtten. Kulik stond met zijn camera op het juiste moment op de juiste plaats en maakte de foto waar elke fotograaf van droomt.
Bron Hln | Gewijzigd: 3 februari 2017, 08:22 uur, door Joyce.s
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Alstublieft
Bron: http://www.google.nl/imgres?q=eiffel+tower...280&bih=662 | Gewijzigd: 3 februari 2017, 08:22 uur, door Joyce.s
"Eiffeltoren kreunt onder de bliksemschichten".
Verderop in het art. gaat het op dezelfde voet voort -"Bliksemschichten lijken de Eiffeltoren in het hart te treffen"-
Het toeristische icoon was omringd door verschillende bliksemschichten die zowel het monument als de hemel oplichtten.
Een kwestie van begrijpend lezen.
Dat valt wel mee hoor. Ik kreeg dezelfde waarschuwing op het Canon forum ( http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic....=91&t=91821 ) nadat ik een foto van de verlichte Eiffeltoren had geplaatst.
Ik heb toen de stichting Eiffel maar even een mailtje gestuurd en kreeg als antwoord dat ik er de tekst "Copyright Tour Eiffel-Illuminations Pierre Bideau. (You may not use the photo without a permission)" bij moest zetten. Verder was alles ok. Zolang je geen commerciële activiteiten met foto's van de verlichte eiffeltoren uitvoert is er weinig aan de hand. | Gewijzigd: 1 september 2011, 19:53 uur, door rverhag