Klopt, was bende daar in Zeeland, windstoten van 110km/u geregistreerd. Wij moesten ook langzamer rijden vanwege de rotzooi op de weg
heb jij dat kaartje nog in je cache zitten om te posten ? klein bewijsje dat de wind de 110 KM/h haalde ...
haha het waaide echt hard het leek net of ik met mn auto in de wasstraat stond
Dat komt voor mij op het zelfde neer dat Barack Obama gaat vertellen aan de directeur van de europeesche centrale bank dat de euro's op zijn ! De mensen die hier wonen zullen het echt wel beter weten dan de mensen die hier niet wonen neem ik aan, en geloof mij Zeeuwen zijn niet van die op scheppers en mensen die naast hun schoenen lopen...
en dan nu maar weer on topic.
gaan we nu de politiek er in betrekken??
ik word wel snel weg gehaald maar als we nou heel to the point gaan werken
waarom mag deze reactie dan wel .................
juist dat bedoel ik blabla o'blabla heeft NIKS met onweers kansen te maken
juist haal me maar weer weg
lijkt op me senseo deed het vanmorgen niet dus klote met het onweer | Gewijzigd: 4 september 2011, 14:25 uur, door bonardi
schouwen duiveland is ook zeeland maar het was niks bijzonders..onweer op afstand wel veel wind maar ook niks bijzonders en het duurde alles bij elkaar nog geen uur..dus vanaf half 2 de rest van de nacht niks gespookt
In de eerste opstelling 3 en 4 sept.ging het puur over het het westen dus 2 dagen dat is nu alleen het oosten .en de timming voor het westen was niet erg gunstig tevens lees je niks in de media over slecht weer.
zondag 4 september 2011, 9:42 uur, door Jan van Ooijen
Vandaag komen er van tijd tot tijd buien voor die gepaard kunnen gaan met onweer, de meeste kans op onweer is in het oosten van het land. Daarbij kan er lokaal ook aardig wat neerslag vallen.
@Zeelander. ze voorspellen en zeggen zo vaak iets over het weer in Groningen waar niks van waar waar is.. dat heb je laatst toch wel gelezen over dat de wadden een eigen meteo dienst willen hebben. en Groningers naast hun schoenen lopen is niet gepast.hadden we in 1953 niet ingegrepen waren jullie nog aant zwemmen.
ik word wel snel weg gehaald maar als we nou heel to the point gaan werken
waarom mag deze reactie dan wel .................
juist dat bedoel ik blabla o'blabla heeft NIKS met onweers kansen te maken
juist haal me maar weer weg
lijkt op me senseo deed het vanmorgen niet dus klote met het onweer
Juist dit is waar mensen zich nu aan storen, reactie op reactie op reactie. Als je dat nu eens lekker via PB gaan uitvechten in plaats in dit topic, dan hoeven andere mensen niet weg te blijven door dit kinderachtig gedoe. Dat mensen in het noorden vinden dat het wel meeviel raadt ik aan om het topic (vooral de eerste post) goed te lezen. Daar werd duidelijk in vermeldt dat de grootste kansen voor het zuidwesten waren. Bevalt je het hier niet dan zou ik zeggen.... Ga ergens anders naar toe in plaats van onrust stoken hier in het topic. Mijn plezier in het schrijven van topic worden door een 5-tal personen aardig verziekt!!!!
Precies 3 en 4 september, klopt helemaal. Maar ach op ieder woordje is wel wat om over te vallen
Als je nu de bron gaat aanpakken en niet de replayers.. voorkom je het meenste van die gevallen maar het start bericht blijft vrolijk staan. en reageerders worden geveegt.. je weet toch zelf elke topic met kansen over iets komt het weer terug. ik zou het zo opvatten water in een emmer legen. en net zo hard terug loopt. daar zou ik ook niet eindeloos mee door gaan.en aan vervelens aan toe stop ik geen energy in maar ga het voorkomen.
De bron zal heus wel aangepakt worden binnenkort, wees daar maar niet bang voor Hou er wel rekening mee dat we hier onze vrije tijd in steken om alles een beetje fatsoenlijk te laten verlopen, blijkbaar wordt dit niet door iedereen gesnapt. Maar goed ontopic. Als er iets is kan je een PB sturen en niet meer hier!
Dat vind ik overigens nog wel meevallen, hoop toch dat het nog wat meer ontwikkelt
Anders is het met 3flitsen ook wel over.
Al is natuurlijk al het onweer meegenomen.
Vannacht hier uit het niets een zeer harde stormwind gehad, en onweer met een intensiteit zo hevig...Niet te vergelijken met de andere dagen...Vrij kort maar de bliksem was echt heel heftig!!
Nu is het bewolkt, en beetje klam verder niet veel aan de hand
:)
Anders is het met 3flitsen ook wel over.
Al is natuurlijk al het onweer meegenomen.
is nog in ontwikkeling