wij bellen niet voor elke meter water of elke omgewaaide boom de brandweer..
geloof mij dat het zeker wel even hard te keer ging met redelijk veel flitsen en veel water in korte tijd.
Bewijs het dat?? dus een boom over de weg of auto laten jullie mooi liggen mooie boel daar of daar rijd de brandweer nog op een varken. Heb jou ook wel ook vaak eens horen lopen schrijven (vooral in de winter over sneeuw) gelukkig lul ik niet ieder naar de smoel en heb mijn eigen mening.. aan meelopers heb ik niets. want daar schuilen andere dingen achter.
nou, lees ik toch bij P2000: breskens: takken op de weg..
04-09-11 00:12:17 P 2 5531 RIJKSWEG - N676 BRESKENS boom/takken over de weg OVD 5595 (West Zeeuws Vlaanderen)
04-09-11 00:12:17 P 2 5531 RIJKSWEG - N676 BRESKENS boom/takken over de weg Blusgroep Breskens
04-09-11 00:12:17 P 2 5531 RIJKSWEG - N676 BRESKENS boom/takken over de weg
waarom moet er altijd schade zijn bij onweer en veel regen ? je weet dat de meesten hier in open gebied wonen en het water makkelijk weg kan, hier stond toen ik thuis kwam van het stappen de achtertuin blank (wat dus betekend dat het hard heeft geregend) dat er nergens de bliksem is ingeslagen kan toch altijd gebeuren ? staan hier genoeg bomen en gebouwen met bliksem afleiders..
Enne wat bedoel je met het sneeuw verhaal precies ? want loze opmeringen gooien kan iedereen wel...
*edit Debbieke* van gelul worden wij zoals eerder vermeld in dit topic niet vrolijk
04-09-11 00:12:17 P 2 5531 RIJKSWEG - N676 BRESKENS boom/takken over de weg OVD 5595 (West Zeeuws Vlaanderen)
04-09-11 00:12:17 P 2 5531 RIJKSWEG - N676 BRESKENS boom/takken over de weg Blusgroep Breskens
04-09-11 00:12:17 P 2 5531 RIJKSWEG - N676 BRESKENS boom/takken over de weg
1 MELDING Dat is nog al wat. waarschijnlek een verrotte boom.(takjes notabene )
Super voor de Zeeuwen dat zij nu eens mochten uitpakken, wat mij betreft is het jullie gegund na een heel seizoen toekijken hoe alle moois was weggelegd voor de rest van het land..... en GELUKKIG geen grote schade/overlast/ongelukken, want onweer is prachtig, maar de ellende die het kan veroorzaken zit niemand op te wachten,toch?
Ben benieuwd wat vandaag nog gaat gebeuren, we wachten rustig af. Vooralsnog schijnt hier een waterig zonnetje en temperatuur is lekker, ik schat een graadje of 22 (heb helaas geen weerstationnetje). Genieten dus nog even van het mooie weer hier!
Dat komt voor mij op het zelfde neer dat Barack Obama gaat vertellen aan de directeur van de europeesche centrale bank dat de euro's op zijn ! De mensen die hier wonen zullen het echt wel beter weten dan de mensen die hier niet wonen neem ik aan, en geloof mij Zeeuwen zijn niet van die op scheppers en mensen die naast hun schoenen lopen...
en dan nu maar weer on topic. | Gewijzigd: 4 september 2011, 13:54 uur, door jeffreydekam
Super voor de Zeeuwen dat zij nu eens mochten uitpakken, wat mij betreft is het jullie gegund na een heel seizoen toekijken hoe alle moois was weggelegd voor de rest van het land..... en GELUKKIG geen grote schade/overlast/ongelukken, want onweer is prachtig, maar de ellende die het kan veroorzaken zit niemand op te wachten,toch?
Ben benieuwd wat vandaag nog gaat gebeuren, we wachten rustig af. Vooralsnog schijnt hier een waterig zonnetje en temperatuur is lekker, ik schat een graadje of 22 (heb helaas geen weerstationnetje). Genieten dus nog even van het mooie weer hier!
dankje Polleke was ook erg leuk vannacht.. zo zat je lekker op het terras te genieten van de heerlijke tempratuur en een biertje met in de verte weerlicht.
5 min. later waaide alle kussen weg stonden de parasols te klapperen en zag je iedereen naar binnen rennen en de ene flits na de andere lang geleden dat het zo te keer is gegaan hier !
Inderdaad laten we het daar maar over hebben
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
in de belgische versie van deze site staat dat er in het midden en oosten van het land kans is op onweersbuien.
maar goed die kunnen net zo goed langs je trekken en dan hou je het de hele dag droog.
gewoon lekker de buienradar in de gaten houden.
en ik zie al wat aankomen maar ik geloof niet dat er onweer in zit
maar goed die kunnen net zo goed langs je trekken en dan hou je het de hele dag droog.
als je in de achterhoek of twente zit kun je nar het oosten kijken....
Mede door de mooie foto's die velen hebben geplaatst
En Zeeland had het gisteren wel degelijk goed te pakken getuige de zware tot zeer zware windstoten
| Gewijzigd: 4 september 2011, 14:13 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
nee wat hij vroeg mag, moesten meer mensen hun post gaan ondebouwen, dan hadden we minder rommel in de onweerkansentopics
Onweersdagen: 0
zoiets? spijtig genoeg nog geen onweer..
Ik postte gisteren om 18.00 onderstaande tekst, met daarop de bovenstaande reactie van Jan van Ooijen:
"Volgens de laatste kaarten van GFS en Hirlam trekt het restant van het complex boven Frankrijk vannacht over het westen/Noordzee naar het noorden en is het morgen alleen nog een kwestie van naspetteren."
Maar wat is er nu anders verlopen dan ik gisteren in die post aangaf?
Ben toch benieuwd hoe Jan dit gisteren om 18.03 blijkbaar anders zag