Nee niet helemaal
Nou vergeleken met 28 juni was dat veel heftiger.
En dat is mijn mening.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Maar ach!, Heerlijk op het strand gezeten gistermiddag.
Was prachtig weer zeg, een lekkere september zomerdag. 28 graden.
Nu maar hopen op een actief seizoen met najaarsonweer vanaf de kust
Nog foto's kunnen maken? Bij mij bleef het bij 1 foto want toen de bui dichtbij was moest ikk stoppen vanwege de vele regen. Ik zal de foto vanavond plaatsen.
En dat is mijn mening.
28 juli waren inderdaad zwaardere onweersbuien, maar op een andere manier, en met veel meer schade. Toen was er veel bliksemactiviteit hoog in de lucht, veel cc's. Vannacht heb ik echt prachtige cg's en crawlers gezien. De rode regenpit trok net ten westen langs het centrum, waardoor ik een prachtig uitzicht had. Zo heeft elke onweersbui iets unieks!
[attachment=69702:20110904...09040900.png]
Haa ja lol, die kaartjes weer
Moet nog maar even een paar maandjes geduld weer hebben, en zien door de saaie herfst heen te komen
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
NWC heeft inmiddels weer waarschuwingen toegevoegd:Westen kans op harde windstoten en Oosten kans op onweer.
Citaat van Michaeltje, zondag 4 september 2011, 1:00 uur Niet normaal aantal ontladingen, zag het van de verte al aankomen, en horen!
Viel me op veel crawlers, veel spattende vonken, veel paarse en oranje bliksems! En veel regen en wind!
[...]
Zoals marieke al zei, heftigste onweer in breda dit jaar, en daar moesten we voor zweten.
[..]
[...]
Redelijk veel ontladingen maar de meeste toch alleen als gloed zichtbaar.
Maar goed, eerder in dit draadje had ik al gezegd dat ik vrij zeker wist dat het voor Breda zou opsplitsen...
Het rijdthe van buienradar lijkt het te bevestigen,
hetz ag er veelbelovend uit.
Dan een gat tussen twee onweergebieden, dan wat meer activiteit opeens (kennelijk toch boven Breda maar ik vind het toch opvallend minder heftig al het gebied ten westen en ten oosten van Breda
.
Ohja, 11 mm in de regenmeter....
Helaas ''op wat flitsjes na'' niks meegekregen van het onweer geweld, terwijl ik er vannacht tot 3 uur heb zitten/staan wachten.
Volgende keer beter