volgens nos teletekst en omroep gelderland morgen ook buien met onweer ! maarja ik ben geen kenner!
Maar ik had het natuurlijk kunnen weten dat het NW niks zou krijgen.
Ik stond heel braaf met een vriendin in de polder klaar met m'n camera en statief, maar ik heb echt geen enkele flits kunnen waarnemen. Alleen maar regen, verder niks, nada, noppes....
Wat een teleurstelling weer... maar ik ben blij dat sommige mensen mooi onweer hebben gehad.
Hoe zit het dan morgen? Komt dat ook uit Frankrijk vandaan of ontstaat het boven ons land?
Onweersdagen: 7 april; 23 april; 25 april;
Het is hier nog 19 graden notabene en nu nog rustig.
Aangezien het herfst- én zomertopic dicht zijn (waarom?!) hier even de opmerking hoe grillig de verwachtingen zijn. Meldde men gister of eergister nog dat morgen, zondag, een compleet verregende dag zou worden, nu meldt KNMI enkel 's avonds een buitje in het westen en opklaringen in de rest van het land! Geen verregende dag dus meer?
Haha was ff genieten he! Ben inmiddels ook alweer een paar peuken verder, gaaaaap ga nu toch me nest maar weer in! (nog niet geslapen )
EDIT: Ik zie het al. Het is net lang ons af gegaan. | Gewijzigd: 4 september 2011, 05:01 uur, door Hunder
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Veel regen en harde wind, ontzettend veel weerlichten in de wolken en af en toe een bliksemschicht.
Gedonder viel ontzettend tegen, amper gehoord.
Nu zwaar bewolkt. Zachte wind en 17 graden.
Hoop dat het wat minder benauwd gaat worden .
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen