Het grootste en zwaarste gedeelte is voorbij, nog steeds wel lekkere donders, regen en wat wind maar dit is 'normaal' te noemen.
Veel plezier voor iedereen waar het nog die kant op gaat en haal binnen wat weg kan waaien want het is gegarandeerd weg!
Ik ga even wat puinruimen in de tuin als weggewaaide bloempotten, bloembakken en andere zooi
Weltrusten allemaal...
Hi
zie mijn vorige posts maar eens......
Het was echt bizar !!!
Ehm, nou, ik kan er nu ook over meepraten, dit is best eng zeg.... Ik blijf toch maar op. Viel de schade een beetje mee bij jou? | Gewijzigd: 4 september 2011, 01:12 uur, door Linde
Inderdaad, de windstoten zijn er al
Onweer wordt nu ook steeds harder.
--
Vandaag en morgen: Vandaag plaatselijk (onweers)buien. Maandag koeler en enkele buien
Via Zeeland en Brabant trekken stevige (onweers)buien over het land naar het noorden. Plaatselijk zijn ook windstoten mogelijk. De meest actieve exemplaren trekken over het westen en midden, maar in het oosten blijft het op de meeste plaatsen droog met enkele opklaringen. De minimumtemperatuur ligt rond 17 graden en de zuidoostelijke wind is zwak, op de Wadden matig, kracht 3.
Overdag is er vrij veel bewolking en in het westen begint de dag met enkele (onweers)buien. Deze buien trekken verder oostwaarts waarbij in de oostelijke provincies windstoten kunnen voorkomen. Vanavond kan er in het westen nog een lichte regenbui vallen. De middagtemperatuur loopt uiteen van 21 graden in het westen tot lokaal 25 graden in het oosten. In de middag kan het op enkele plaatsen opklaren. De wind is eerst zwak uit zuidelijke richtingen, draait in de middag naar westelijke richtingen en neemt toe naar matig.
(KNMI) | Gewijzigd: 4 september 2011, 01:16 uur, door koen17
Moah, op een paar bloembakken en een bak met tomatenplanten na, ik mail het je morgen wel
Nu weer flink aan het regenen en donderen.
Die KNMI vind ik nou niet echt geloofwaardig voor de verwachtingen van vandaag al sik eerlijk ben. Heel de dag volg ik het al en telkens is het 'vanuit het zuid-oosten' onweersbuien. Wij zitten hier toch echtwel in het zuid-westen en volgens de kaarten begon het praktisch hier. Dus was mijbetreft heeft het KNMI bij mij vandaag geen punten gescoord.
| Gewijzigd: 4 september 2011, 01:21 uur, door mrijkhals
goed man!mocht het tot een mooi onweer komen wel de platen posten he op O-O! sucses!