Vanmiddag had ik trouwens heel veel zin in een zware onweersbui, ik was heel enthousiast. Maar nu het er eenmaal aan zit te komen hoop ik toch stiekem dat het niet komt, of in ieder geval niet zo zwaar is. Bangescheiterd ligt hier met deken en kussen op de bank, maar durf het licht niet uit te doen en te gaan slapen. Heb ook nog niet naar buiten durven kijken om te zien of ik al bliksem zie
Misschien straks wel. Ik ga m'n camera eens aan de praat zien te krijgen (dappere ik).
Ik gooi elke keer een handdoek over mijn beeldscherm als ik buiten wil kijken.Voor de donkerte.....
Gouden tip!! Hoe eenvoudig kan het zijn! THX!
MEGA MEGA MEGA REGEN EN STORM, HAGEL EN INSLAGEN ACHTER ELKAAR !!!!!
DIT HEB IK NOG NIET EERDER MEEGAMAAKT DIT JAAR
Overdrijf je niet een klein beetje? ik heb geen hagel gezien en ook niks van inslagen meegekregen. Het heeft wel ff hard geregent inderdaad, nu nog steeds een beetje trouwens.
ik wens de liefhebbers daar dus een mooi onweertje toe!
Aha, dit klinkt lekker serieus nu. Kreeg trouwens net een berichtje van mijn broer uit Zeeland (bij Goes) dat de spullen zo'n beetje door de tuin vliegen. Woei nou, dat mag hij lekker houden
Ook in Apeldoorn genoeg gezien vanmiddag
Beter geen plaatjes mee quoten. En je hebt de openingstag weggehaald.:) Nee geen cirrus. Cumulus met stapeltje pileus...
Het grootste en zwaarste gedeelte is voorbij, nog steeds wel lekkere donders, regen en wat wind maar dit is 'normaal' te noemen.
Veel plezier voor iedereen waar het nog die kant op gaat en haal binnen wat weg kan waaien want het is gegarandeerd weg!
Ik ga even wat puinruimen in de tuin als weggewaaide bloempotten, bloembakken en andere zooi
Weltrusten allemaal...
Citaat van Linde, zondag 4 september 2011, 0:58 uur Geeuw....wil eigenlijk naar bed, maarrrrrrr.... het begint boven mijn stulpje nu net lekker te flitsen, gevolgd door een boos gegrom.
Aha, dit klinkt lekker serieus nu. Kreeg trouwens net een berichtje van mijn broer uit Zeeland (bij Goes) dat de spullen zo'n beetje door de tuin vliegen. Woei nou, dat mag hij lekker houden
Hi
zie mijn vorige posts maar eens......
Het was echt bizar !!! | Gewijzigd: 4 september 2011, 01:01 uur, door Marga
Haha
Volgens het laatste radarbeeld lijkt het "gat" toch weer opgevuld te worden en activeert de boel. nog even en ik ga naar de flat om plaatjes te schieten! heerlijk dit!
en ik heb er nog een x aantal foto's van gemaakt vanuit ritthem todat het ineens helemaal los ging
en heb daar ook nog een andere o-o er ontmoet
ik hoorde trouwens dat in middelburg de parasollen ook door de lucht vlogen op pukkelpop | Gewijzigd: 4 september 2011, 01:04 uur, door Klapper