Welkom!
Heb je gelijk in, het is een nauwkeurige en duidelijk af te lezen radar. Ik doelde meer op de 'zoveel-uur-vooruit-functie', zoals je die ziet als je op de link klikt. Maar goed, dat euvel speelt bij alla radars.
En ik krijg een sms ongeveer 10 minuten voor de onweersbui arriveert! Das pas ideaal!
wie blijft er wel op??
Ben persoonlijk bang voor nachtelijk onweer.. van jeugd af aan.,naar beneden met zn allen, lampen uit. stekkers uit.. brrr... doe mij maar een dreigende lucht bij daglicht..
'liggen angst en fascinatie niet dicht bij elkaar?'
Edit Marga: Voor mensen met angst voor onweer is er ook een speciaal kanaaltje op de chat | Gewijzigd: 3 september 2011, 23:56 uur, door Marga
De kern gaat ook gewoon over het westen, echter het ding is zo groot dat we er in het hele land plezier van hebben.
wie blijft er wel op??
Ben persoonlijk bang voor nachtelijk onweer.. van jeugd af aan.,naar beneden met zn allen, lampen uit. stekkers uit.. brrr... doe mij maar een dreigende lucht bij daglicht..
Gezellig toch?
lichtshow te zien
waar is dit?
Ik blijf ook nooit boven. Vorige week is nogmaals gebleken dat bliksems niet altijd het hoogste punt uitkiezen. Dak van kennis stond toen in lichterlaaie.
Hoor het trouwens al dichterbij komen.
wie blijft er wel op??
Uit angst vloeit ook een adrenaline kick vandaar dan toch die nieuwsgierigheid.
Mijn moeder vertelde dat haar ouders vroeger, haar en haar broers en zussen uit bed haalde tijdens het onweer.
Ze moesten dan ook inderdaad op de bank zitten met de jassen al aan. Ik ben als kind erg bang geweest voor onweer, maar naarmate je ouder word, ga je toch dit geweldige mooie schouwspel waarderen