Felle wind, hevige regen en een mooie lichtshow
Laat maar komen!!
Je hoeft ook geen expert te zijn om te zien waar er onweer komt. Iedereen is gelijk hier
Kun je dat ook onderbouwen? Of gok je het zo maar...
Laten we het gewoon afwachten! Iedereen wil onweer (waaronder ik) maar nu proef ik wel even zo'n rot sfeertje.
Gun elkaar eens wat i.p.v elkaar te gaan afzeiken om de meest onbenullige dingen. De een heeft veel verstand van dit soort zaken, en de ander is duidelijk nog lerende. Je kan elkaar ook iets meer aanvullen i.p.v het meteen teniet te doen.
Als ik het mis heb, hoor ik dat uiteraard ook graag | Gewijzigd: 3 september 2011, 23:36 uur, door Dreamely
Nou als je er dan 1 aanbeveelt, dan maar niet die, lol. Die maakt een heel raar 'sprongetje' naar links.
Laten we het gewoon afwachten! Iedereen wil onweer (waaronder ik) maar nu proef ik wel even zo'n rot sfeertje.
Gun elkaar eens wat i.p.v elkaar te gaan afzeiken om de meest onbenullige dingen. De een heeft veel verstand van dit soort zaken, en de ander is duidelijk nog lerende. Je kan elkaar ook iets meer aanvullen i.p.v het meteen teniet te doen.
Als ik het mis heb, hoor ik dat uiteraard ook graag
thats the right spirit here
Ding is al zo breed als België en nog steeds groeiende... Overigens lijkt de trekrichting van een MCS soms te veranderen omdat er soms aan één kant aangroei is. Mij lijkt de trekrichting nu NNW.
Midden-Oosten?
Volgens mij vooral noordwaards
Over het algemeen is nogal lastig raden waar 'hier' is
Oh sorry..stond er altijd bij..snap ook niet waarom het nu weg is. Maar het staat er weer bij.
Hier is Ridderkerk, ligt vlakbij Rotterdam..wolken komen hier nu dus in plaats van de sterren...
Ja maar dat duurt nog zo lang
Flits en donder op dit moment tegelijk in Oost Vlaanderen.
Ik zie nog geen moer hier in Rotterdam ( delfshaven/ mullerpier )Hoorde net wel de flinke klappers van het vuurwerk Wereldhavendagen.
Ik ben geen weerplaza fan, maar deze radar heb ik meestal ook "op" staan. Ik vind hem toch behoorlijk nauwkeurig en je kan makkelijk je eigen plaatsnaam invoeren.
Volgens mij vooral noordwaards
Volgens mij inderdaad noordwaarts en niet noordoost. Hoe sommigen toch iets anders denken.... Gebied lijkt toch duidelijk Westen-midden NL aan te gaan doen! Mits het niet inkakt, kan een groot deel van het westen zich gaan opmaken voor één van de weinige onweders dit jaar.