Het zal me niet verbazen als we de warmste nacht van het jaar gaan beleven. En beleven ga ik hem, volgens mij komt er wel wat spektakel onze kant op en met deze waardes kan het wl eens flink gaan spoken...
Sta er niet raar van te kijken als die MCS straks nog enorm gaat activeren met deze waardes buiten.
Dan zal ik voortaan alleen lezen
Snap je helemaal Saartje.. heb dat ook wel es..en het ironische is:..volgens mij zijn we allemaal een stelletje eensgezinde gigantische 'on'weerliefhebbers.. maar als er iets leuks aan komt, mogen we ons blijknaar niet lekker verkneukelen en hopen dat er iets over onze achtertuin heentrekt.. beetje jammer, want juist dit forum leent zich ervoor om je passie van de daken te schreeuwen, en dat mag blijkbaar niet meer, MITS goed onderbouwd..
Ik ben geen expert,ook geen amateur, gewoon een enorme liefhebber van onweer, dus laat me, en nog veel anderen in de waarde, ook als ik niet in jargon praat, of in herhaling val.., of gewoon te enthousiast ben..
Oke, On topic.. hier nog helder en erg benauwd enne, ik hoop....................................
@ Dennis nee nog niks gezien ook niet moeilijk want ik zit binnen
zit nu wel duidelijk tegen de FR/Belgische grens ; veel plezier daar in Belgie - moet er nog lang op wachten in Noord-NL
maar volg het forum van seconde tot seconde
Waardes zijn ook in belgie en frankrijk gelijk
Indd, maar er activeert ook nog vanalles, kijk maar eens op de Sat naar die ploffers ten zuid oosten van de BE/FR grens!
Binnen no time is het één groot MCS, en misschien wel MCC.