Lees het stukje nog maar eens goed door dan. Tweede helft van vanavond kans op regen- en onweersbui westen.
Daarna staat er dat vannacht OOK de kans op onweer toeneemt in het midden en zuiden van het land. Het woordje OOK wil zeggen dat die kans er ook nog steeds is voor het westen.
maar dus nog steeds de meeste kans westen denk jij?
sorry voor mijn vragen,maar ik begrijp er niet heel veel van.
lees het nou nog eens door er staat toch duidelijk: " maar in de tweede helft van de avond neemt de kans op een enkele regen en onweersbui toe in het zuidwesten van het land.
gewoon rustig doorlezen
:) | Gewijzigd: 3 september 2011, 11:12 uur, door Pgs3000
http://www.hetweeractueel.nl/actueel-tempe...aartje-animatie
Net nieuw, ja ik ook niet veel langer als jou hoor.
Volg sinds 2 maanden dit forum geregeld, en moet zeggen het is erg boeiend, maar het is me ook opgevallen dat er veelal nutteloos commentaar wordt gegeven over het Westen.
En het feit dat je nieuw bent, heeft toch niets te maken met het lezen en interpreteren van een stukje tekst of wel dan ?
Jan het lijkt wel of KNMI meeleest, het is al weer veranderd.
Enkele onweersbuien, mogelijk met hagel en (zware) windstoten.
Alleen voor het oosten kans op hagel en windstoten hebben ze weggehaald
Nou, als je naar dat kaartje kijkt is het niet bepaald duidelijk wat de tempratuur is.. de legenda loopt steeds met 10 graden omhoog en de kleuren zit bijna geen verschil in.. dus het zou hier vandaag tussen de 20 en 30 graden kunnen worden... niet bepaald duidelijk toch ? (daar was in mijn ogen eigenlijk ook geen verdere uitleg voor nodig )
Klopt, maar ik heb het ook niet over jou, het KNMI gaf vanmorgen aan dat het vanaf 21:00 uur kans op onweer was.
nu heeft het KNMI het aangepast vanaf 03:00 zondag zoals jij al eerder aangaf dus
nu heeft het KNMI het aangepast vanaf 03:00 zondag zoals jij al eerder aangaf dus
Klopt, maar dat komt dalijk wel weer terug, wees daar maar niet bang voor
ben benieuwd gezien de warmte die hier nu al is verwacht ik toch ook wel enige actie vanavond..
van mij mag het komen in iedergeval, heb wel zin in een goeie klap onweer
van mij mag het komen in iedergeval, heb wel zin in een goeie klap onweer
Nu zal er in ieders geval niets gebeuren, maar wanneer de convectieve temperatuur bereikt wordt kan het (lees kan) er onweerswolken gaan vormen.
ploatje
en als dat gebeurt spreken we van een warmte onweer ? (toch? )