Zaterdag: Zeeland vanaf 21u gedurende 15u
Zondag: Zeeland, Zuid-Holland, Noord-Brabant en Limburg vanaf 00u gedurende 12u
| Gewijzigd: 2 september 2011, 13:00 uur, door weerfreak
Knmi zit weer te prutsen. Die waarschuwingen die veranderen nog wel tig keer. Zondag alleen het zuiden? Als ik sommige modellen moet geloven gaat het hele land gewoon een goede kans maken. En zaterdag mogelijk zelfs een MCS voor het westen, dus knmi is weer veels te snel. Ze moeten wachten tot vanavond laat na de laatste avondruns. Dan kan je met wat meer zekerheid zeggen wat het gaat doen. | Gewijzigd: 2 september 2011, 14:13 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Dan is het weer geel, dan weer oranje, dan ineens weer groen. Doet me denken aan die Fruit Joy reclame's
Haha +1
Ik wacht het wel af, camera staat in ieder geval klaar!
Hallo herr Carel,
Meine frau ist im hause unglaublich grundig und drei Gourmetstellen geben Unheimlich viel drek im Haus. So wetter oder kein Wetter fur schwiegerfamilie ist dass Gourmetten D'raussen mit vieleicht eine bol.com douche fur meine schwiegermutter. Verseihe mich fur mein schlechte Deutche Sprache.
Schwiegerfamilie oder schwiegermutter? Rudi Carell liegt uberigens schon mit die Nase hog
Je had het ook gewoon in het Nederlands kunnen doen, een naam zegt niet alles....
OT: behoorlijk warm momenteel, 25 graden (volgens de auto dan). Ga vanavond de bbq maar weer eens uithalen. Heb morgen geen zin in bol.com douche. Alhoewel ik meeste zondag verwacht na het lezen van de rest van het topic. | Gewijzigd: 2 september 2011, 13:46 uur, door Der Rudi
Tis wel een hele vroege waarschuwing, dat vind ik opvallend. Moet dus wel veel zekerheid achterzitten dan.
Dat wel, maar ze veranderen toch nog wel tig keer. Dan breiden ze weer uit, dan weer alles groen. Nee leuk dat het Knmi waarschuwt maar ik lees liever de guidance, die is betrouwbaarder. Ik weet dat het weer ze eigen leven leidt maar kom dan niet met allemaal waarschuwingen ver van te voren terwijl je het toch nog gaat aanpassen.
Weersituatie: Mogelijk zware onweersbuien in de zuidelijke helft van het land.
Code geel voor de zuidelijke provincies als voorwaarschuwing.
Dan ziet het knmi een duidelijke verandering komen in het weerbeeld, de onweersbuien blijken een stuk noordelijker uit te pakken dus verplaatsen/breiden ze de waarschuwingen uit.
Je kunt ze het niet kwalijk nemen. | Gewijzigd: 2 september 2011, 14:46 uur, door weerfreak
Citaat van Svenn, vrijdag 2 september 2011, 14:09 uur Waarschuwen ze is het niet goed, waarschuwen ze niet zijn ze over de zeik.. sjonge jonge! Alles is toch al wel zo duidelijk nu, staat al dagen op de kaart MCS voor het westen, dus waarom nu weer dat gemekker.. als je nu iets tegen het knmi blert doe je dat ook tegen onweer-online. Niet zo netjes
Helemaal mee eens. Het knmi geeft waarschuwingen en alarmen af op basis van criteria, rollen er getallen uit de runs die hieraan voldoen dan komt er een waarschuwing, zo niet -> dan niet. Komen er wijzigingen uit de model-output, dan zou het kunnen zijn dat er op basis van die criteria dus ook een wijziging qua waarschuwing te verwachten valt. Als ze steeds wijzigen kan dat lastig zijn, maar het kan dus ook zo zijn dat ze er bovenop zitten en adequaat reageren op basis van de nieuwste beschikbare info. Eigenlijk wel positief dan toch...
Dit dacht ik zomaar
Maar inderdaad het ziet er best uit voor ut (zuid)westen.
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.