Nog moeilijk te zeggen hoe intensief het wordt maar het blijft toch steeds weer terug komen en redelijk in de buurt van ons, spannend hoor om te volgen. Wel een redelijke kans op een onstuimig weekendje zo lijkt het...
ti's echt weer zoiets van " we weten" het niet - dus dan maar zoals het ook is : per dag beoordelen en posities checken van de systemen | Gewijzigd: 20 november 2011, 18:21 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Alleen Limburg groen Hopelijk heeft het KNMI gelijk, want ik heb echt geen zin in zo'n stomme, ongezonde, onnutige, grauwe mistlaag morgen vroeg. | Gewijzigd: 20 november 2011, 18:13 uur, door onno333
Was.
Helaas heb ik em niet onder zien gaan. Ook hier aardig wat mist.
Het is wel heel erg plaatselijk.
Het ene moment had ik 1000 meter zicht, en een paar km verder op nog maar 50 meter.
Wat een zicht heb je dan ineens als je de tunnel in rijdt
ps: mistlampen voor zorgen wel degelijk voor meer zicht, zolang je maar goede hebt
Hij is een paar weken terug gesnoeid voor werkzaamheden en nu zitten erweer verse nieuwe bladeren aan!
Echt heel erg wazig om dit te zien als we al dik over de helft zijn van november! .....Niet alleen Europa maar ook het weer is helemaal de weg kwijt.
Ik zal morgen proberen een foto te plaatsen!
Hij is een paar weken terug gesnoeid voor werkzaamheden en nu zitten erweer verse nieuwe bladeren aan!
Echt heel erg wazig om dit te zien als we al dik over de helft zijn van november! .....Niet alleen Europa maar ook het weer is helemaal de weg kwijt.
Ik zal morgen proberen een foto te plaatsen!
Bloeien de bomen voor de tweede keer in het jaar laat, wees voor een strenge winter paraat.
Trouwens, nog steeds leuke stormdepressie op de kaarten (a.s. zondag en maandag)
Trouwens, nog steeds leuke stormdepressie op de kaarten (a.s. zondag en maandag)
ha-ha....
zo ken ik er nog eentje
bloeien de bomen in het jaar vroeg, zitten de mannen door de winter in de kroeg...
die zinnetjes vind ik nonsens.
wellicht beter idee om kaarten te checke ?
weather without storms is no weather at all.
Gaat Zuid Limburg nog mist krijgen?
The day after: nope, helemaal helder, temp rond 0 graden.
KNMI heeft weer eens een keer gelijk, geen mist, tenminste niet tussen Spaubeek en het Heuvelland. Overigens, nu nog groen vind ik geen probleem, als het later maar wit wordt
Blokkade door ijzeren Rijn. Die staat tenminste niet droog | Gewijzigd: 21 november 2011, 08:20 uur, door Der Rudi