ik hoop dus eigenlijk dat die storm zich een beetje rustig houdt of een paar daagjes later komt... je zit zowiezo aan de luwe kant van Schotland, op de kaartjes op windfinder.com kun je goed zien dat de Schtose heuvels een enorm effect hebben op de wind.
Zou best kunnen ben nog niet buiten Breda geweest vandaag, maar hier in de Haagse Beemden is het zicht onder de 50 meter... Huis van de overburen staat hier pak m beet 30 meter vandaan en is amper te zien...
Dat is dan iig goed nieuws, we moeten er echter ook nog naartoe en er weer vandaan komen... Vliegen op vrijdag heen en maandag weer terug
Ohja, nou ja, vliegtuigen hebben geloof ik allemaal kotszakjes...
Goede reis.
En hier in Swalmen (bij Roermond) schijnt al de gehele morgen de zon lekker met een strakke blauwe lucht
Nu ik dit lees breekt ook hier de zon door.
Erg gevaarlijk dus (al vond ik het zelf stiekem wel een beetje spannend;))
Ik vond het ook wel spannend, en ben daarom ook een stuk gaan rijden.
Maar ik moet zeggen dat ik meer zicht had op de wegen waar geen lantaarnpalen stonden.
En ik mocht eindelijk me mistlampen voor ( legaal ) aan
Maar op het moment dat ik de auto's voor me zag verdwijnen, kneep ik hem toch wel even
Maar ik moet zeggen dat ik meer zicht had op de wegen waar geen lantaarnpalen stonden.
En ik mocht eindelijk me mistlampen voor ( legaal ) aan
Maar op het moment dat ik de auto's voor me zag verdwijnen, kneep ik hem toch wel even
In de auto met mist, jij hebt lef
kan me de killerfog van 2007 2008 nog herrineren mist in combi met vuurwerkdamp (waar ik hard aan meegewerkt heb) was het zicht op de A12 tussen Arnhem en Venendaal ongeveer een neuslengte.
Dat is echt niet leuk meer te noemen. Nooit zo bang geweest en hoop het ook nooit meer mee te maken
ps bij zulke dichte mist nooit verstralers aandoen dat werkt eerder tegen dan mee
Dat zou dus moeten betekenen dat het heel helder is en aan het einde van de week windstil...