Niet erg natuurlijk, maar ook niet echt spannend.
Ik heb ook wel zin in een herfststorm maar ik moet zeggen dat het met dit droge weer wel een stuk lekkerder blad opruimen is. Ik dnek dat veel mensen ermee zitten dus zullen we voor het algemeen belang maar even hopen dat de regen en de stormen pas komen als het meeste opgeruimd is?
Ja, op de één of andere manier heb ik het niet zo op die blad-opruim-methodes van tegenwoordig, dus daar houd ik geen rekening mee in mijn overwegingen. Maar inderdaad, dit blaast wat beter vergeleken met een pak bladeren na een regenbui.
Maar goed; ik hou ook niet van kale bomen. Heb veel liever dat al die mooie gekleurde bladeren eraan blijven en in het voorjaar gewoon weer groen worden. #alsdattocheenszoukunnen
Maar goed; ik hou ook niet van kale bomen. Heb veel liever dat al die mooie gekleurde bladeren eraan blijven en in het voorjaar gewoon weer groen worden. #alsdattocheenszoukunnen
Da's mooi! Van de zonuren dan. Volgens mij is elk weekend van oktober ook zonnig geweest. Dat is op zich ook best fijn!
3 meter? Dan stap ik zo vanuit mijn slaapkamer de sneeuw in wel makkelijk alleen waar moet ik dan de auto uitgraven :S
Hmmm... midden nov zou het kouder moeten worden volgens de verwachtingen... als we dan in een noordstroming komen, dan hoor je mensen buiten weer klagen dat het zo koud is
Ja bijzonder toch weer. 20 graden in november maak je niet vaak mee. Lekker met zo'n zonnetje erbij. Het wordt alleen wel rap donker dus je hebt er maar weinig aan... ach ja die bbq is nu toch op 'zolder'...
Om het overzichtelijk te houden is hierin ook voor 2011 uitgegaan van de oude gemiddelde temperatuur. Ik dacht al, het spoort niet met de gemiddelden per maand zoals die thans door Ukkel worden gehanteerd.
Maar het staat er ook boven: 'Referentie (Normaal): gemiddelde temperatuur Ukkel 20e eeuw'
Nog maar even van genieten zo lang het nog kan. Over een tijdje kom je niet meer voor je plezier buiten...