*citaat* uit de weersverwachting van Meteo consult.....
hoe serieus moeten we hier naar kijken???
In de knmi guidance wordt er ook over gesproken, maar het was wel even zoeken.
"Cumulatief komt HIRLAM00 tot woensdag 00 UTC met 4-7 mm in het W/ZW en midden, het NO 0-2 mm. Na frontpassage boven de Noordzee enkele buien mogelijk op een trog, toppen FL150-200, mogelijk FL250 en kans op onweer. "
"Cumulatief komt HIRLAM00 tot woensdag 00 UTC met 4-7 mm in het W/ZW en midden, het NO 0-2 mm. Na frontpassage boven de Noordzee enkele buien mogelijk op een trog, toppen FL150-200, mogelijk FL250 en kans op onweer. "
Onweer voor de Belgische kust en verder op de Noordzee volgens buienradar.
dit zijn gewoon eind mei temperaturen joh....het is nu bijna november...
ongelofelijk, klimaat verandering is zeker een feit denk ik zo
weather without storms is no weather at all.
Hoezo voorjaarsweer? wat een onzin!!, het is ook niet vreemd dat er een keer hoge temp omhoogschiet;), Ik noem een rustige Najaarsweer,en daarbij zou er eerste helft van november erg mild zijn.
Dat is nu ook terug te zien.
Onzin? Wat een onzin over die onzin! Ik had vandaag ook echt het gevoel alsof het voorjaar was... Zo raar vind ik die gedachtengang of dat gevoel niet.
dit zijn gewoon eind mei temperaturen joh....het is nu bijna november...
ongelofelijk, klimaat verandering is zeker een feit denk ik zo
Het is wel wat ze zeggen, eerst nog temperaturen boven het gemiddelde en daarna met een flinke gang naar beneden.
Zal het uitkomen, die horrorwinter. Laat maar komen zou ik zeggen .
volgens mij is de regel 15 of meer is voorjaarsweer, weinig tot geen neerslag en niet al teveel bewolking.
vind ik voorjaar
weather without storms is no weather at all.
Zal het uitkomen, die horrorwinter. Laat maar komen zou ik zeggen .
"ze"?? "ze"zeggen allemaal wat verschillend, van "november wordt bibber" tot "november valt wel mee".
vind ik voorjaar
Er is geen regel over wat voorjaarsweer is en wat niet. En zulk weer voorjaarsweer noemen is al helemaal onzin, want dit kan in de herfst en zomer net zo goed voorkomen. Echt oktoberweer dus!
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
De temperaturen zijn de komende dagen wel erg hoog, wat je best voorjaarsweer kunt noemen.
5 graden warmer dan normaal, kun je dat gevoel al snel krijgen.
Disclaimer:
Let op de 'haakjes' bij voorjaarsweer, dat betekent dat je het niet te letterlijk moet nemen... tevens is het mijn persoonlijke mening en het gevolg van de door mijn hersenen gemaakte associatie. Nimmer is dit bedoelt als de verkondiging van een vaststaand feit of is het de bedoeling anderen van mijn mening cq gevoel te overtuigen. Reactie n.a.v deze post kunnen binnen 6 weken worden ingediend per PB.