maar rond welke tijd doet jan meestal zijn eerste sneeuw voorspelling!?
of heeft hij dat al gedaan
dan heb ik erover heen gelezen
Er is een topic met de winterverwachting van 2011/2012 Maar kneem aan dat je die wel gezien hebt
ja die heb ik gezien
maar wat in mijn herrinering staat dat jan meestal ook een gooi doet
naar de eerste sneeuwval {voorspelling ) dus
misschien staat die daar ook wel tussen maar heb er dan over heengelezen!!
maar wat in mijn herrinering staat dat jan meestal ook een gooi doet
naar de eerste sneeuwval {voorspelling ) dus
misschien staat die daar ook wel tussen maar heb er dan over heengelezen!!
Die 'gooi' qua algemene winterverwachting is de openingspost van dat topic, daarin zet Jan uiteen hoe hij denkt dat het zou kunnen gaan verlopen. Specifieke info over sneeuwval is denk ik nog iets te vroeg.
Toch aardige kansen inderdaad! Vandaag echt een overgangsdagje; best nog warm maar wel al minder stabiel. Komende dagen zal het alleen maar minder worden met hopelijk aan het einde van de week weer wat spannende weerzaken op het menu!
Jep, voelde vandaag best klam aan buiten. Ik hoop dat ik donderdag nog lekker op de werkplek zit waar ik nu zit, heb ik een fantastisch uitzicht en gaat de camera ook mee. Als ik het stukje van Marsel lees begrijp ik dat het pas interessant word in de namiddag/avond maar je weet maar nooit..
Hoop maar dat het KNMI er naast zit met de temp nu buiten is al erg genoeg dat eind van de week de winterjassen van stal moeten, heb nog geen ski pak met ski's voor dit soort temps haha.
Hoop maar dat het KNMI er naast zit met de temp nu buiten is al erg genoeg dat eind van de week de winterjassen van stal moeten, heb nog geen ski pak met ski's voor dit soort temps haha.
Nou nou...
*winterjas van zolder pakt*
[attachment=72152:gens_tem...im_06260.png]
De CV ketel mag inderdaad weer uit het stof.
Die mag weer vrolijk aan het werk gaan.
Ach het heeft ook wel weer wat, de regen die tegen de ramen kletterd met een huilende woei om het huis. Lekker warm binnen met de kachel aan | Gewijzigd: 5 oktober 2011, 09:04 uur, door Poider
Ik zie niets, maar dan ook helemaal niets wat duidt op een storm. Tegenwoordig is een 7 Bft al een storm
Waar haal jij die 100 vandaan? Mogelijk even voor het KF uit een 8 Bft en windstoten van circa 85 km/u haal ik uit de kaarten
Het gaat een flink stuk harder waaien en ja met af en toe een 8 bft kan ik me wel voorstellen dat mensen aan storm denken. Het stormachtige van 8bft verraadt al een boel. Overigens is dat natuurlijk wel mild als het alleen maar om de windstoten gaat en je eigenlijk een zware storm wil. Een stevige 10 zou ook wel weer eens leuk zijn, dás weer een tijd geleden!