Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
bij de bescheiden klapjes bij Breda zag ik al een weerwaarschuwing maar nog geen melding van mogelijk onweer alhier, de rooie lettertjes verschenen pas toen het alweer voorbij was in het mooiste meest belangrijke stukje nederland. | Gewijzigd: 16 september 2011, 20:17 uur, door jcroon
bij de bescheiden klapjes bij Breda zag ik al een weerwaarschuwing maar nog geen melding van mogelijk onweer alhier, de rooie lettertjes verschenen pas toen het alweer voorbij was in het mooiste meest belangrijke stukje nederland.
Voor die paar klapjes ga ik geen tijd en energie in een topic steken, dus verslagen een beetje te hoog gegrepen
Ik denk omdat vandaag niet heel interessant was, uiteindelijk is er toch verspreid wel aardig wat onweer geweest, maar ik denk dat zondag leuker word, als ik de kaartjes van weerdirect mag geloven.
bij de bescheiden klapjes bij Breda zag ik al een weerwaarschuwing maar nog geen melding van mogelijk onweer alhier, de rooie lettertjes verschenen pas toen het alweer voorbij was in het mooiste meest belangrijke stukje nederland.
Begrijp dat er geen waarschuwing voor dit is, zijn mooie klapjes, maar niet heel erg ofso. En Haha ''[..]in het mooiste meest belangrijke stukje nederland. '', beetje te eigendunk vind je niet ?
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Hier geen klappen, wel werd het flink bewolkt na een toch redelijk zonnige ochtend en middag. Uiteindelijk ook wat regen... het is alweer opgehouden. Nu de pijlen richten op komende zondag, een level 1 is behoorlijk nog, had ik niet verwacht. Nog eenmaal dan maar?!
| Gewijzigd: 16 september 2011, 20:36 uur, door Tyshane
dat weet ik wel zeker! (nou ja, bijna dan....)
Is Extended Forecast, vanavond komt de Stormforecast dan uit . Kan nog veranderen... En dat mag ook want ik zit er net buiten Maar ben ook al blij met de dikke gele lijn
TaL
zalig jan.
toch nog beetje genieten als ik met het autootje sleutel (A)
btw....denkt GFS er ook zo over?
weather without storms is no weather at all.
Nope staat al een tijdje nazomer op de kaarten in die periode
Tis toch niet te geloven... Als het weer een aantal dagen aanhoudt kan het aantal warme dagen op een rij van de zomer makkelijk overschreden worden. Eerst maar eens zien of het daadwerkelijk warm wordt volgende week.