Ja het is idd niet helemaal realistisch, maar overgoten natuurlijk met een Hollywood-sausje, maar toch wel te pruimen wat mij betreft. Er komen best wel leuke en spannende momenten in voor. Zie de tip net een dag te laat helaas.
Overigens las ik onlangs dat men misschien een tweede deel wil maken. Goed idee lijkt me. Hoofdrolspeler Bill Paxton schijnt daarvoor wat research te doen. Overigens is hij ook 'de stem' van de film 'Tornado Alley'. Dit terzijde...
ik wordt hier echt soms superkwaad om
Nu pas lees ik het, dus kan het niet meer bekijken (ja, via PC)
en weer bedankt mods
Beetje vage en domme reactie van jou kant.
Je kan ook gewoon direct naar het forum gaan i.p.v. eerst de homepage te bekijken....
FF de juiste rubriek in gaan en kijken of er nog nieuwe updates zijn in de posts (die voor jou evt. relevant zijn)....
Enne, je kunt de film ook kopen of downloaden (huren zal geen optie meer zijn ), kun je de film alsnog zien. | Gewijzigd: 2 september 2011, 09:31 uur, door arjanbruggink
De film is verleden maand uitgezonden, die maand daarvoor, hij komt zowat elke maand, al dan niet kwartaal.
Het is een goede film, maar zit vol met vage onwaarheden. En is echt outdated.
Als er stond, laten we hier deze film bespreken OK, maar zoiets tijdelijks, dat slaat nergens op.
Van mij mogen er wel meer rampenfilms komen, over tornado's, vind ze geweldig xD
ik wordt hier echt soms superkwaad om
Nu pas lees ik het, dus kan het niet meer bekijken (ja, via PC)
en weer bedankt mods
Graag gedaan.
maargoed, het kwam er iets kwader uit dan dat ik in werkelijkheid ben
en ja, dat ik niet op het forumpagina zelf zit?? daar ben ik veeeeel te lui voor
Arjan! je hebt helemaal gelijk, maar er zal ongetwijfeld wel weer een volgende keer komen
PS: mods, is het mss een idee om half-koffiebar-half-weergeretaleerde topics als deze, wel op de homepage te zetten???
dat zou veel meer nut hebben omdat alle gebruikers wel op de homepage komen, maar niet iedereen op de forumpagina..... | Gewijzigd: 2 september 2011, 16:16 uur, door gerard van den brink
dat zou veel meer nut hebben omdat alle gebruikers wel op de homepage komen, maar niet iedereen op de forumpagina.....
Is al gerard1995. Van de koffiehoek is alleen de koffiebar niet zichtbaar op de frontpage. Enja dat je zelf te lui bent dan moet je hier ook niet zeuren meer.
nou! dit noem ik ook best wel weergeretaleerd......... en staat absoluut niet op homepage bij mij................
goed, ik zal nie verder zeuren op deze mooie zomerdag
Maar goed film is al geweest nu, dus dit topic kan wat mij betreft of op slot of verwijderd worden moderators!