De fotos zijn wel van een slechte kwaliteit ( met mijn telefoon).
Zelf vind ik onweer heel mooi, maar ook eng. Daarom sta ik altijd voor het raam fotos te maken.
De eerste 2 fotos zijn gemaakt in Zwolle. Daar stonden we buiten te wachten toen dit ineens op ons afkwam De foto van het Northern light is begin dit jaar gemaakt in Iceland.
Maar een tip: Tegenwoordig zijn er goedkope pocket camera's met een goede fotokwaliteit die je net als je mobieltje in je broekzak kunt stoppen Doe ik ook altijd als ik moet werken en er onweer op komst is
@ Wjans
Ik heb zelf wel een camera ( Een casio) En als ik daarme fotos wil maken is het helemaal wit. Maar ik ga binnenkort een andere camera halen J
@ Pgs3000
De foto van het Northern light is niet vanuit een vliegtuig gemaakt. Deed in Iceland een excursie. En we stonden op een berg
jammer dat die van noorderlicht niet zo'n goede kwaliteit is, je had een super vette locatie iig voor 'het' licht!
maar die foto heb je dus gemaakt met een 'gewone' camera? het noorderlicht was bij mij niet zo fel dat ik een gewone foto kon maken, ik moest wel echt sluitertijden aanhouden van minstens 5 seconden..