En ik gebruik dan gewoon mijn toetsenbord en neem ik het op
ja ok, die gebruik ik ook. Maar welke plugin gebruik je voor die klassieke instrumenten? Ik kan me niet herinneren dat er een standaardplugin in zit met die geluiden. Ik heb zelf ooit edirol orchestra gehad, maar die vond ik niet zo handig om mee te werken.
cheers!
zoek eens op google naar de top 10 VST plugins voor FL Studio, kom je een heel eind
Ik geef liever een hint dan dat ik de namen ga weggeven.
Een prof. kok geeft ook zijn recept niet weg
Sorry hoor, wil niet kinderachtig doen haha, maar soms hou ik dingen even voor mezelf
bestaande software die je niet zelf ontwikkeld hebt voor jezelf houden.. okay....
iig, klinkt goed en brengt mooi sfeer in je filmpjes | Gewijzigd: 31 augustus 2011, 21:05 uur, door Pgs3000
bestaande software die je niet zelf ontwikkeld hebt voor jezelf houden.. okay....
iig, klinkt goed en brengt mooi sfeer in je filmpjes
K*T, dat is waar
Nexus vooral, en dan plugins zoals Kontakt, Reactor, Guitar Rig, Absynth, Massive, Orchestra etc..
Bij de eerste keer horen kreeg ik overal kippenvel en kon de tranen met moeite bedwingen!
Echt een genot om naar te luisteren!
Ik zou zo een cd halen als die in de schappen zou liggen, dat is zeker
o ja, enne.....................mooie timelapse
Bij de eerste keer horen kreeg ik overal kippenvel en kon de tranen met moeite bedwingen!
Echt een genot om naar te luisteren!
Ik zou zo een cd halen als die in de schappen zou liggen, dat is zeker
Ik heb me vader dit ook laten horen en verteld dat er meerdere mensen zijn die een traan hebben gelaten.
Je gelooft nooit wat hij zegt!
' Dit is echt een typisch begrafenis nummer ! '
Nou, ik heb mijn liedje bij deze uitgekozen
Als iemand dit liedje als .mp3 wilt, stuur maar pm.. maar er zijn veel mogelijkheden om hem van youtube te krijgen..
Gewoon googlen naar 'youtube to mp3 online' , dan kom je er wel
Zo niet, pm me ! (stuur me een bericht)