Zo ook in Friesland!
Ik heb snel wat foto's gemaakt,
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden..
Overigens zijn sommige wel een beetje wazig, excuses!
Maar de inhoud, daar draait het om!
Bedankt voor het bekijken, ben benieuwd naar jullie oordeel! | Gewijzigd: 28 augustus 2011, 22:53 uur, door Bronk
Dit was bij Rinsumageest, Broeksterwoude & Damwoude!
Het begon met een donkere lucht..
Maar al snel begon er een shelf te ontstaan..
Op buienradar zag ik de kleur ook steeds donker worden..
Plotseling waren daar ook de eerste flitsen
En onstond er op verschillende plaatsen rotatie!!
Ten tweede, het is geen shelf, en ook geen hoos, wel een arcus, maar verder niets, ja zoals boven mij gezegd wordt een wallcloud misschien.
Ten derde, hey je hebt ORBS in je foto's staan, gelijk opsturen naar NIBURU!! hahaha
Gjin sa troch!
Ten tweede, het is geen shelf, en ook geen hoos, wel een arcus, maar verder niets, ja zoals boven mij gezegd wordt een wallcloud misschien.
Ten derde, hey je hebt ORBS in je foto's staan, gelijk opsturen naar NIBURU!! hahaha
Inderdaad
Een arcus is een rolwolk of een shelfcloud, ik zie geen arcus, dus er is ook geen rolwolk of shelfcloud. Die is er niet.
Arcus is geen aparte wolk, het is een familienaam van de kraagwolk en de rolwolk.
klik hier voor de uitleg Is van Meteo Consult | Gewijzigd: 30 augustus 2011, 12:47 uur, door weerfreak