He warns: “The UK is to brace itself for well below average temperatures and widespread heavy snowfall throughout winter 2011/2012 which will result in the fourth bad winter in succession, and will prove to be the worst of them all.
TaL
TaL
maar dat geldt natuurlijk voor elke verwachting
Je kunt zien dat instanties er al wél mee bezig zijn. Ik kwam dit namelijk op het spoor na een bericht dat in Engeland grotere hoeveelheden strooizout dan voorgaande jaren wordt ingeslagen. Dat soort voorbereidingen hebben dit soort langetermijnverwachtingen nodig, en als deze persoon de vorige 2 jaar een juiste verwachting af op zo'n termijn, nemen ze het toch als richtlijn voor voorbereidingen.
Ach, het is een lekkermakertje voor de winterliefhebbers. Net als elke verwachting is het afwachten hoe het echt gaat worden, maar voorpret is een groot gedeelte van onze hobby toch?
Mee eens! Voorpret is een belangrijke factor... wat het strooizout betreft; raar dat dat elke jaar weer zo'n gedoe is, als ze er nou per definitie, dus zonder seizoensverwachting, vanuit gaan dat het een strenge winter wordt en dus genoeg zout / pekel inslaan, dan zit je altijd goed. Het is niet zo dat het dan bederft ofzo.
Ooh, mijn fantasie neemt het over...
Ooh, mijn fantasie neemt het over...
Haha, lekker ja! Oh en uh -> Polar Low... sssttt.