Hier zijn we dan met de uitslag van de fotowedstijd! Ik moet zeggen dat jullie het ons keer voor keer moeilijk maken om de mooiste eruit te pikken, maar dat maakt het natuurlijk alllemaal net zo plezant
Allereerst willen wij jullie enorm bedanken voor alle inzendingen voor deze fotowedstrijd.
Deze week werden er weer vele mooie platen gepost, wat het voor ons alweer niet makkelijk maakte om een winnaar eruit te kiezen. De prijzen worden aangeboden door Impreza !! Zij reikt ze graag uit aan de winnaars !!!
De winnaar van week 34 is geworden....*tromgeroffel*...
Nummer 1 !!! Fanatic (Arnhem)
:P
Ik heb igg al veel mooie foto's gezien | Gewijzigd: 27 augustus 2011, 00:00 uur, door Bronk
Je bent errug ziellug.
Foto drie, van Wjans is een HDR foto, wat is een HDR foto?
Een samengestelde foto, drie of meer verschillende belichte foto's die bewerkt word in lightbox of photoshop tot één foto.
Dus van meerdere foto's één gemaakt en die mag wel winnen?
Sta jij mooi even in de kijkert! | Gewijzigd: 27 augustus 2011, 07:31 uur, door henk55
Foto drie, van Wjans is een HDR foto, wat is een HDR foto?
Een samengestelde foto, drie of meer verschillende belichte foto's die bewerkt word in lightbox of photoshop tot één foto.
Dus van meerdere foto's één gemaakt en die mag wel winnen?
Sta jij mooi even in de kijkert!
Zo kan ik dan ook winnen. Beetje shoppen en niemand heeft een kans meer. Zoeken t maar uit hier. Bagger bende.
Doe dan mee en stop met de boel te verzieken... Toch vakantie nodig?
Onweersdagen: 0
Citaat van densta, zaterdag 27 augustus 2011, 7:48 uur Zo kan ik dan ook winnen. Beetje shoppen en niemand heeft een kans meer. Zoeken t maar uit hier. Bagger bende.
Het moet natuurlijk niet zo zijn dat degene die het beste kan fotosoepen wint. Ik neem aan dat de jury daar rekening mee houdt en ook de amateur een kans geeft. Blijven inzenden mensen, ik geniet hier echt van!
Denk ook aan vriendjes politiek eerlijk gezegt.
28/29 juni 2011
22/23 augustus 2011
26 augustus 2011
15 mei 2012
23 mei 2012
Denk ook aan vriendjes politiek eerlijk gezegt.
Pffff. Ten eerste kennen wij de leden niet persoonlijk !!! dus vriendjes politiek beetje belachelijk !! Ik ben blij dat genoeg leden het wel een leuk initiatief vinden !! Lees de regels in het openings topic van elke foto wedstrijd dan zie je nergens staan dat je een foto niet mag bewerken..
Als je het er niet mee eens bent dan doe je lekker niet mee en kijk dan vooral niet meer in het foto wedstrijd topic. Dan hebben de leden die het wel leuk vinden er veel meer plezier in.
Als je het er niet mee eens bent dan doe je lekker niet mee en kijk dan vooral niet meer in het foto wedstrijd topic. Dan hebben de leden die het wel leuk vinden er veel meer plezier in.
Doen we dat toch.
28/29 juni 2011
22/23 augustus 2011
26 augustus 2011
15 mei 2012
23 mei 2012