Al 2 branden gemeld in Hollands Midden. 1 is al zeker door onweer gekomen. Die in Warmond. De andere is in Waddinxveen. | Gewijzigd: 27 augustus 2011, 21:42 uur, door Herdervriend
Lol, kan ik over mee praten, ik reed net over de Rozenbrug daar, onder die zwarte wolk, net op het hoogste punt van de brug een bliksemschicht naar beneden. Was héél snel thuis....:P
het ziet er op buienradar allemaal niet erg interssant uit maar bij het uitlaten van mijn hond zag ik zo af en toe een oplichtende wolk in het noorden-noordwesten. het is dus helder hier.
Beetje weinig activiteit om wat fotos te proberen en bovendien heb ik een wildvreemde camera, iemand anders heeft de per ongeluk die van mij meegenomen, nou is dat wat ik nu heb liggen wel een goeie, maar geen statiefplaat... | Gewijzigd: 27 augustus 2011, 21:57 uur, door jcroon
Komend uur komt er nog van alles aan wanneer de radars gelijk hebben.
Blijft cool, dat gedonderjaag van de wolken. | Gewijzigd: 27 augustus 2011, 21:56 uur, door ErikS
Kan me er veel bij voorstellen!
Hier nog wel één of 2 x bliksem en donder, maar nu regent het alleen.
Voordat het te donker werd heb ik nog foto's staan maken op het balkon. De rode kleur aan de onderkant van de wolken breidde zich naderhand uit tot bijna het hele wolkendek en werd intenser
Zo zou iedere donder mogen zijn (met wel nog hogere intensiteit )
TaL