Heerhugowaard meld zware knallers !
[url="http://fotopocket.nl"]
[Erg mooie foto weg gehaald, volgens mij vanuit een appartement boven de middenwaard.. klopt dat?]
Huh? waaro dan? ik heb bijna niets gehoord, alleen wat gerommel in de verte
Lots, butterhuizen.
ik woon op 4 hoog tegenover middenwaard met me vriendin GwoonAn angela dus. | Gewijzigd: 27 augustus 2011, 13:20 uur, door stefan0126
Waddenzee komt eerder denk ik, want die is ondieper en is het water warmer..
Het wordt hier nu weer snel donkerder vanuit het westen, maar de pitten met onweer lijken net om Heerhugowaard heen te gaan.. Schagen de volle laag nu zo lijkt het..
Oh nee, toch onweer hier!, ik hoor nu toch een paar flinke klappers, nog wel in de verte.
Lots
@juulvangils:
knip
@JimmyBankras:
knip
Bron: twitter van bovenstaande namen
Volgens mij ook waterhoos hoor, in het midden van de tuba zie je duidelijk een funnel die het water raakt. Prachtige foto's!
Het wordt hier nu weer snel donkerder vanuit het westen, maar de pitten met onweer lijken net om Heerhugowaard heen te gaan.. Schagen de volle laag nu zo lijkt het..
Oh nee, toch onweer hier!, ik hoor nu toch een paar flinke klappers, nog wel in de verte.
Lots
het komt dichterbij.
ijsselmeer
knip
Bron: Twitteraccount Pandameisje
Prachtige foto!, rechts van de grote zeg maar aan de andere kant van die uitstulping is al een tweede hoos in de maak (funneltje te zien)
Goed te zien door op de foto te klikken voor full image en dan nog een keer op de foto klikken om te vergroten.
Ah, weer een roffel boven Heerhugowaard!
Lots