ik kan helaas niet met zekerheid zeggen dat het de grond heeft geraakt omdat het best moeilijk te filmen was
ik vermoed persoonlijk van wel ik weet ongeveer welke richting die op is gegaan zal later vandaag dus eens kijken of er sporen zijn van een mogenlijke windhoos aka tornado
enjoy
plaatjes zijn zo op het forum slecht te zien dus eff klikken voor een beter view
op de bovenste plaatje zie je de bui met een mooi hoek echo
2de plaatje zie je duidelijke een funnel met eronder toch wel een brede gat
tornados kunnen ook deels onzichtbaar zijn en toch eventjes de grond raken
en dan de laaste foto is er kort na gemaakt met een soort gelijk beeld van een funnel | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 14:34 uur, door NitroGenetics
Na wat photoshoppen is het niet bepaald een overtuigende funnel:
je ziet hier in nederland toch ook geen overtuigde tornados wat verwacht je van ons kikkerlandje?
hoe dan ook wel duidelijke beeld van een funnelcloud heb er tevens ook nog beeldmateriaal | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 14:26 uur, door NitroGenetics
zie http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...&hl=tornado
ontopic:
ik zie dus echt helemaal niets, ook niet na photoshoppen, sorry (maar dat is volgens de andere reacties die wel iets zien dan denk ik mijn eigen gebrek)
Ik neem aan dat jullie meer hebben gezien en erachter aan zijn gegaan? Hebben jullie nog verder schade gezien in die richting en sporen kunnen ontdekken? Meerdere getuigen en verslagen? Ben benieuwd of het verder nog iets geworden is of was...
Verder leuke chase gehad?
Ik heb alleen moeite met diepte te vinden waardoor het inderdaad ook een slurf zou kunnen zijn.
Het kan ook een samenhang van wolken zijn waardoor je deze vorm krijgt en dan zie je idd geen diepte zoals ik al zei.
Ik vind het een lastige, ik durf er geen ja of nee op te zeggen sorry.