Wow!! Jij hebt het beste uitzicht van Tilburg!!! Ben helemaal jaloers
Vogels schrokken zich ook te barsten blijkbaar
Die foto was net bij t RTL Weer te zien
En nog wat plaatjes van mij:
P1100685.jpg by ed-oorklep, on Flickr
P1100694.jpg by ed-oorklep, on Flickr
Nog een paar meer in mijn fototopic.
| Gewijzigd: 26 augustus 2011, 20:20 uur, door ed-oorklep
Deze lucht bracht in ieder geval enorm veel regen in korte tijd en flink onweer waarvan een keer ingeslagen.
| Gewijzigd: 26 augustus 2011, 21:53 uur, door WdeLeijer
nr1 maakte ik rond 15:00 toen het plots erg donker werd boven Broek op Langedijk.
nr2 is in de buurt van Aartswoud gemaakt.
3 tm 5 maakte ik in de avonduren rondom wognum waar het opnieuw erg donker werd. op buienradar was goed te zien dat hier een nieuwe bui ontsond.
-1-
-2-
-3-
-4-
-5-
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Ongetwijfeld zullen er leden zijn die de foto's vandaag eerder hebben gezien.
Overigens ben ik nog niet zo lang actief in het weer, laten we zeggen zo begin dit jaar ben ik het weer actiever gaan volgen en fotografeer ik veel weermomenten. Vooral situaties als vandaag zijn erg aantrekkelijk
Volgens mij is mijn forumnaam 'homechaser' en dat is niet voor niets, want de meeste van mijn weerfoto's worden gewoon rondom mijn huis gemaakt, zo ook de onderstaande foto's..
Groeten, Corné
Inslag in de douche bij die kerel thuis. Precieze informatie heb ik nog niet, zorg ik asap achter te komen.
Raampje open gelaten?? Hele knappe inslag
Ik weet niet of ik het beste uitzicht van Tilburg heb, maar geniet wel al 12 jaar van het 7m brede levende schilderij (raam naar het zuiden) op de 14e verdieping. Foto technisch is het niet altijd optimaal moet ik zeggen. Wat compositie betreft zijn er zeer weinig mogelijkheden, zeker om perspectief aan te brengen.