haha, wat een ongelovelijke aap met z'n (althans probeert ie) amerikaans engels
"near the german border" | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 15:59 uur, door Roan
"near the german border"
je hoeft hem niet belachelijk te maken..ik vond het een super begin van zijn film...en dat hij het met ons deelt. | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 16:10 uur, door Tatanka
Het is een beetje valsspelen geweest omdat dit een screenshot uit een filmpje is.
De rest van de foto's kan je vinden in mijn fototopic (zie handtekening)
Even een vraagje.
Heeft 1 van jullie toevallig (bliksem)foto's gemaakt tussen 08:00/08:15 in Rotterdam?
Ik ging vandaag namelijk rond die tijd naar school fietsen, en kwam midden in een onweersbui terecht. Bliksem is een paar keer ingeslagen (ook 1 op minder dan 100 m achter me, viel bijna van m'n fiets ).
Ik dacht, misschien hebben mensen deze inslagen op foto's staan, zaten echt prachtige blikseminslagen bij!
(ik had geen camera mee, anders had die het niet overleefd in de stortregen! ^^)
Een grote waterige zon kwam nog even door de wolken waarna alles donker werd.
Hierna barstte een ware hoosbui met een flink onweer los. Helaas waren de ontladingen veelal verscholen achter de wolken maar het gaf wel een spookachtig effect met die keiharde regen.
Had helaas geen camera bij dus van mijn kant geen foto's helaas!
Wel mooie foto's gezien in dit topic
Dit is een screenshot van een filmpje die ik heb gemaakt vanmiddag de hele film is straks op youtube te zien! ik zal hem zo even posten!
hopelijk vinden jullie hem mooi!
http://www.youtube.com/watch?v=ygvXU74sfZk
bij 2:30 moet je effe kijken daar komt die grote bliksem!
ik hoor graag even jullie reacties!
ik had dit zelf niet verwacht dus we schrokken allemaal! | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 17:29 uur, door rdevos
Dit is een screenshot van een filmpje die ik heb gemaakt vanmiddag de hele film is straks op youtube te zien! ik zal hem zo even posten!
hopelijk vinden jullie hem mooi!
http://www.youtube.com/watch?v=ygvXU74sfZk
bij 2:30 moet je effe kijken daar komt die grote bliksem!
ik hoor graag even jullie reacties!
ik had dit zelf niet verwacht dus we schrokken allemaal!
Wel een gaaf filmpje zeg! Zulke mooie knallers hier niet gehad.. Althans, niet in Enschede waar ik de hele dag zat... Hoorde dat het in Hengelo wel heftiger was... | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 17:52 uur, door Kyutarius