Werd m'n bed uitgedonderd dus ik was een beetje laat met fotograveren , maar dit is voor het onweer hier kwam (ook maar net). Hopen dat ik het goed upload , dit is m'n eerste keer op dit forum :A
ben het eens met tatanka ..oxje meedoen ,mij stem heb je,wow wat een schitterende foto,probeer al vaak flitsen te fotograferen ,maar elke keer te laat.
Het kostte hier ook 150 foto's. Gewoon het knopje blijven indrukken, dan lukt t vanzelf wel een keer.
(Voor de duidelijkheid: het was dus mijn foto die oxje hier heeft geplaatst. Heeft ie van me gestolen. Maar vooruit, als hij vanavond kookt vind ik het goed). | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 09:56 uur, door Schaapje82
En mooie wolken, de energiegrens van Workum, alsdus mijn man, en de oorzaak waarom we bijna nooit onweer hebben, hahaha. Mafkees.
*edit* hij plaatst ze hier naast elkaar die foto's, maar kan ook aan mijn werk pc liggen. | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 10:29 uur, door MamaAsz
Helemaal mee eens! Prachtige plaat, krijg er eerlijk gezegt kippenvel van. En dat is niet de ventilator die koele lucht tegen mijn rug aanblaast haha
28/29 juni 2011
22/23 augustus 2011
26 augustus 2011
15 mei 2012
23 mei 2012
En mooie wolken, de energiegrens van Workum, alsdus mijn man, en de oorzaak waarom we bijna nooit onweer hebben, hahaha. Mafkees.
*edit* hij plaatst ze hier naast elkaar die foto's, maar kan ook aan mijn werk pc liggen.
Prachtige foto's
28/29 juni 2011
22/23 augustus 2011
26 augustus 2011
15 mei 2012
23 mei 2012
die met de vogels is zeker heel mooi...
maar om nou te zeggen ..das lachen ..dat het bij de buren inslaat???? (of vat ik het verkeerd..kan ook nog)
Onweer is prachtig om de zien.... maar een inslag gun je toch niemand in zn woning!
Vanuit het Cenakel, zuid-oost. Wat je op de foto's ziet is inmiddels al verdwenen, nu alleen een grijze massa.
ps. wellicht even foto's uit quote halen, scheelt topic vervuiling. | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 11:26 uur, door chrismir
Vogels schrokken zich ook te barsten blijkbaar
Top plaatje!! Ik hoop dat er nog veel onweer jouw kant op komt....kun je ons verwennen met nog meer van die toppertjes