Ik ben al een paar keer achter wat onweersbuien aangegaan.
Pas aangemeld bij o-o en heb het gevoel dat dit wel een blijvende hobby is..... chasen.
Altijd al de wens gehad om tornado's te jagen in usa.
Nu het volgende willen jullie spot plekken aangeven waar je mooie uitzichten hebt?
Graag specifiek beschreven.
Ik bekijk zelf de spot plekken op google maps via Streetview om een goed plan te hebben.
" komt die vanuit zzw dan kan ik het beste daar naartoe e.d en die kant zijn vlucht plekken"
Iedereen moet zelf zijn of haar risico's nemen.
Ik kan helaas niet zomaar vrij nemen van mijn werk maar als ik vrij ben dan ben ik ook instaat om flink wat kilometers te rijden voor een mooie bui.
Dus alles is welkom en tevens heeft iedereen er wat aan.
Dus meldingen als ik ga altijd bij het weiland staan daar heb ik niet veel aan. ( welk weiland???)
Ik heb het als volgt gedaan:
Kies de spotplek op google maps
Ga met streetview erop staan en dan heb je rechts boven een teken lijkt op [-] betekent link
kopieer link in de BB code met klik hier!
dan kan ik en andere deze plek toevoegen aan persoonlijke spot plekken.
Veel chase plezier
Ik kom uit lelystad en ga bij de volgende plekken kijken :
lelystad houtribbrug Klik hier!
bij flevocentrale Klik hier!
Knardijk Klik hier!
praamweg Klik hier!
larserpad en omgeving Klik hier!
wisentweg Klik hier!
Als ik meer plekken heb zal ik ze posten
Als ik dus bv naar hoogeveen rijdt is het handig als ik weet waar spotplekken zijn om het mooiste uitzicht te hebben.
Graag zoveel mogelijk plekken posten dan kan iedereen er naartoe en misschien komen we elkaar wel daar tegen
Groetjes opperp. | Gewijzigd: 25 augustus 2011, 23:30 uur, door opperp
Ik ben al een paar keer achter wat onweersbuien aangegaan.
Pas aangemeld bij o-o en heb het gevoel dat dit wel een blijvende hobby is..... chasen.
Het lastige van spotplekken is dat het natuurlijk maar de vraag is of er wat interessants langs komt, dat is toch een beetje het verschil met chasen, waar je juist naar het 'onheil' toe gaat. Mocht er wat langskomen zit je met deze plekken wel goed ja, ik ken ze wel. Vooral die bij de houtribsluizen zijn interessant. Moet zeggen dat sowieso de hele dijk aan de kant achter de golfbaan een schitterend stuk is om buien te volgen en te fotograferen.
Als ik ga chasen door nederland zoek ik wel de spotplekken op..... of niet
waar kijk jij dan in noordoost veluwe?
groetjes | Gewijzigd: 25 augustus 2011, 23:28 uur, door opperp