Vandaag weer in de ochtend naar Schiphol geweest.
De volgende foto's en filmpje zijn gemaakt bij de Polderbaan op de N232.
Als bonus nog een video:
Alle foto's zijn gemaakt met de Canon EOS1000D 18-55 kit (Zonnekap/B+W UV Haze Filter erop).
Alle filmpjes zijn gemaakt met de Samsung Wb600.
Regende behoorlijk hard. Dus heb diverse dingen geprobeerd om me camera's droog te laten. Lukte niet echt xD (Regenhoes krijg ik op me verjaardag)
1 World Airways MD11
2 KLM Embraer 190
3 KLM 737-800
4 KLM Embraer 190
5 ??? A320 (kon ik zo snel ff niet zien)
6 KLM 777-200
7 Emirates Sky cargo 747-400F
8 Transavia 737-700
9 KLM 737-800
Hoeveel heb ik er goed?
Wat ik altijd geweldig vind is met regen de reverse op de foto zetten! Alleen je kan nergens schuilen en mn camera is wel waterproof maar ga toch niet in de stromende regen staan
Leuk filmpje ook
Heel de dag kerosine ruiken en anders diezel/benzine dampen van de A4 dat compenseert dan weer wel bij het hier in Groningen wonen
Vette foto's als er condens ontstaat maar je post ook wel een paar lauwe plaatjes er tussen...
Armin_Amsterdam: Zou niet weten hoeveel je er goed heb. (Kan al die namen sowieso niet onthouden xD) Wel knap:D
Qua schuilen had ik gelukkig de klep van me vaders achterbak, vervolgens een paraplu en dan nog zo'n anti vries hoes, maar ja, toch is me camera, zeker me Samsung een beetje nat geworden. Maar goed duidelijk kan die er tegen:D
Ik zelf vond het landen, dat je die kleppen/water achter de vliegtuigen ziet erg mooi, daardoor heb ik dat vastgelegd xD
1 World Airways MD11
2 KLM Embraer 190
3 KLM 737-800
4 KLM Embraer 190
5 ??? A320 (kon ik zo snel ff niet zien)
6 KLM 777-200
7 Emirates Sky cargo 747-400F
8 Transavia 737-700
9 KLM 737-800
Hoeveel heb ik er goed?
Wat ik altijd geweldig vind is met regen de reverse op de foto zetten! Alleen je kan nergens schuilen en mn camera is wel waterproof maar ga toch niet in de stromende regen staan
Leuk filmpje ook
Als ik het check kloppen ze, weet alleen de 5de ook niet.
Mooie foto's en heerlijke effecten bij de vliegtuigen.
Ben een week geleden ook nog wezen spotten, maar krijg altijd weer zin als ik dit zie!! | Gewijzigd: 24 augustus 2011, 23:12 uur, door PatrickM
Naast het weer ook een hobby van me dus vandaar dat ik de meeste wel herken, zelfs van de onderkant
Deze zomer bar weinig geweest, misschien als t van het weekend even droog is spring ik mn fiets en dan ff een paar fotos maken.