Citaat van pietjelol, vrijdag 26 augustus 2011, 13:36 uur het kf ligt nog in frankrijk. Dus laat het maar lekker opwarmen
??? Inmiddels al over de zuidwestelijke helft van het land.
| Gewijzigd: 26 augustus 2011, 14:41 uur, door marsel
Mogen we toch nog hopen?
oud nieuws denk ik....
(word er stil van...)
Hoe is het met je zoontje nu? Die zal zich toch ook lam geschrokken zijn nu...
Wel goed hoor na de schrik moest ie lachen van de schrik .
Hij is pas 4. Maar het heeft wel indruk gemaakt bij hem. Vooral toen er 3 brandweerwagens met toeters en bellen het erf op kwamen rijden en de ladders de lucht in gingen naar het dak. Hopen dat ie niet het besef krijgt dat het ook ons dak kon zijn en er naar van droomt.
het koufront moet nog komen dacht ik
Onweersdagen: 0
Mogen we toch nog hopen?
oud nieuws
Hij is pas 4. Maar het heeft wel indruk gemaakt bij hem. Vooral toen er 3 brandweerwagens met toeters en bellen het erf op kwamen rijden en de ladders de lucht in gingen naar het dak. Hopen dat ie niet het besef krijgt dat het ook ons dak kon zijn en er naar van droomt.
Als jij daar niets van zegt dat het ook bij jullie had kunnen zijn dan zal hij dat nog niet beseffen. Hij ziet jou reactie als voorbeeld dus als jij rustig bent zal hij dat ook zijn.
Maar wel schrikken zeg pfff
Helaas alleen met telefoon kunnen fotograferen en ben kabeltje kwijt.
Onweer was vrijwel niets, 3 schichten gezien en alles cc, geen harde knallen dus, helaas.
Wel veel gerommel en een regen, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt!
5minuten lang plenzen alsof er echt emmers om werden gegooit en harde wind erbij, je kreeg zo'n idee dat je op de snelweg reed met harde regen, zo knalde het tegen de ramen aan, wel eens mooi om mee te maken.
Op zich dus niet heel extreem maar wel vermakelijk!
Hopen dat er nog wat komt, misschien tegen beter weten in, maar hopen is altijd beter dan klagen!
Spookt het daar niet in die hoek? 112 meldingen uit tjuchem bierum delfzijl steendam en het gaat maar door.
Ach ja, zelf ook 2 inslagen gehad in het huis waar we nu in wonen, waarvan 1 half januari toen er nergens onweer was, in 1x om half 1 's nachts dikke flits en knal, je voelt het inderdaad goed.
Ik lag net in mijn nest, leek wel of mijn matras kippenvel kreeg, zo'n spanning ging er doorheen, was op zich ook wel weer grappig om te voelen.
Ik schrok overigens ook niet echt, mijn zus en moeder wel, maar ja dat gebeurt wel vaker