Ja hier ook, af en toe rommelt het nog wat
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
haha dochter komt net van school (lek en linge) en die heeft flinke bliksem gehad en gezien
Verder niet spectalaire regen o.i.d.
Ik stond in twijfel om ff rond te toeren, maar ben niet gegaan. Het eerste deel leek veelbelovend maar het viel toch wat tegen. Lees in eerder postings dat het in E-compas nog wel aardig had geknald. In de verte hoor ik nu ook nog wel zware knallen... maar twijfel of we vandaag nog meer krijgen. Het is hier vaak dat ze vlak voor Emmen richting duitsland afbuigen.
Hoorde ook wel een harde knal tussen de zachte knallen door... gelukkig niemand gewond lees ik! Pfieuw1
Wat een schrik zal dat geweest zijn. Waar woon je precies? Ik woon in het Pannenwerk.
Aan het Pottebakkerserf. De inslag was recht tegenover ons 30 meter ofzo. Een gigantisch licht en de dreun was voelbaar in mijn lichaam. Ik keek uit het raam met mijn zoontje toen het gebeurde en die voelde het ook. Echt heel apart. Schade blijkt gelukkig ook mee te vallen Plas is al bezig met de reparatie aan dak (nok weg) en dakraam (ontzet).
Wel vrij donker nog, wie weet komt er nog iets van waar de berichtgevingen je met mee om de oren slingerden.. tot nu toe peanutswerk.
L&L is C'borg Oost. Ik zit op de provinciegrens Utrecht - Gelderland - Zuid Holland.
Weet iemand nog wat de onweerskansen voor morgen zijn?
Ik suggereer ook niet dat als t niet boven lwd stad onweert het dan sowieso niet kleur oranje waard is.
Misschien wat raar getypt van mij, maar ik bedoelde te zeggen dat het jammer was dat t net iets te oostelijk trok .
Uit emmercompas vele meldingen.. stormschade en gebouwenbrand (inslag) Dak.
.......
(word er stil van...)
Hoe is het met je zoontje nu? Die zal zich toch ook lam geschrokken zijn nu...
----------------
Gaat lekker zo te zien in het noordoosten. Wel mooie foto's maken he
Nee hoor, valt behoorlijk mee hier
en foto's maken lukt momenteel niet, moet het maar even met andere foto's doen op het forum
en de cam gaat vant winter wel weer aan, vind ik toch wat mooier
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
En die drijven over Duitsland weg. Denk ik, kijk maar naar stroming
Ja las het tzit meer in die hauke.. net melding delfzijl boom over de weg. tzal daar wel meer spoken.