maar vind het in de realiteit erg tegenvallen..(hier in ieder geval wel)
Hoop dat we nog wat leuks krijgen..en anders iedereen veel plezier
Yep, ik heb al een tijdje het idee dat buienradar er de laatst tijd vaak spannender uit ziet dan het in werkelijkheid is/was.
Blijkbaar verwachten ze toch nog onweer en het is hier nu 3 graden warmer dan in het oosten
KNMI heeft het te druk met de klimaatverandering omdat daar de subsidiestroom vandaan komt.
Zijn er morgen nog kansen op onweer want hier is vandaag geen onweer geweest?
A level 2 was issued for NW Germany and extreme NE Netherlands for widespread damaging winds, and for large hail and tornadoes.
A level 2 was issued for SE France, mainly for heavy rain.
A level 2 was issued for W and central Germany and extreme NE France for damaging winds and for large hail.
A level 1 was issued for the remainder of Denmark and almost all Germany and for E, central and S France, Switzerland, and for the for severe wind gusts and large hail.
| Gewijzigd: 26 augustus 2011, 14:07 uur, door thunder and lightning
Eerst een geel/groene lucht en toen barstte het los, heel veel water en ook van die
hagel wat hier ik al meer heb gelezen, niet echt hagel, maar stukjes ijs van 4 cm doorsnee....
Ben benieuwd of er hier nog meer komt... (al vind ik het nu wel genoeg...)
Hallo Sappemeer!! begint hier in Hoogezand ook al aardig donker te worden!!
Zijn er morgen nog kansen op onweer want hier is vandaag geen onweer geweest?
geen onweer in culemborg?> hier in beusichem wel niet veel maar toch
Pottebakkerserf???
Zwoof:
Ja klopt ! Hoe weet je dat?
Reutel:
Tomme, we hadden daarstraks af moeten kloppen op ongeverfd hout!
Boeskool:
112meldingen.nl
Painkiller:
112meldingen.nl -> regio twente selecteren -> 13.30 PRIO 1 WONINGBRAND : POTTEBAKKERSERF 114 7461KC : RIJSSEN 5131RSN 5132RSN 5091WTW
;)
Reutel:
http://monitor.livep2000.nl/
Daar haalt SBS het ook vandaan
Edit Marga: even alles in 1 posting gezet voor de leesbaarheid te vergroten | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 14:24 uur, door Marga
Die zin lees ik op degelderlander.nl over een nieuwsbericht over het noodweer in de Achterhoek. Maar dat is toch helemaal niet waar, dit was het toch voor vandaag?