Check dit dan eens! Ik weet dat het niet het erg betrouwbaar is, maar het ziet er zowieso leuk uit! | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 13:10 uur, door Alberto Vermicelli
Edit: spelfout
12:50:03 26-8-2011 PRIO 2 BURGEMEESTER HUSTINXSTRAAT 292 NIJMEGEN Nacontrole brand ROEPNAAM 2131
Dat klinkt als een mogelijke inslag...
Edit: spelfout
Nee, dat was een automatisch brandalarm....
Stand van zake nu:
12:34 hulpverlening stormschade Keulse baan herkensbosch
12:35 idem keramiekstraat reuver
12:36 idem rijksweg zuid wellerlooi
12:38 idem driepoortenweg arnhem
12:39 wateroverlast parksingel bemmel
12:51 stormschade hooiland Klarenbeek
12:57 stromschade kruisdwarsweg twello
12:59 idem walstraat terborg
13:01 idem holhoevenstraat wilp
13:02 idem rozendaalsweg terwolde
13:05 idem knikkerstraat well
1306 idem raalterweg wijhe.
Dit hoeven niet alle meldingen te zij, het kan zijn dat een wagen die al bezig is naar een volgende melding gestuurd wordt zonder alarmering.Als het echt uit te klauwen loopt wordt er dan "bij gealarmerd"dat si alleen gebeurd voor de melding in herkenbosch.
Aan de andere kant is het juist bij deze meldingen vaak zo dat je bij aankomst denkt "nou ja zeg, moeten we hiervoor komen???" Bijvoorbeeld een klein takje op de weg. Meer dan de helft van de meldingen is waarschijnlijk niets noemenwaardigs.
HUH Graag meer info indien mogelijk!
Ik kon niet reageren, wordt steeds van de site gegooid...
Het werd aardedonker, toen begon het enorm te waaien en kwamen er stukjes doorzichtig ijs met diverse kanten ( hoe omschrijf je dat) onregelmatig van vorm, van ong. 2 cm naar beneden. Wehebben ermet ongeloof naar staan kijken. Duurde ongeveer 5 minuten en toen begon het nog harder te waaien en te hozen
Niets schokkends helaas.
Maargoed ook alle kleine beetjes tellen.
Gisteravond in Duitsland (Baden-wurtenberg) genoeg gehad dus mij hoor je niet klagen.
Citaat van kiwitwins, vrijdag 26 augustus 2011, 13:09 uur Wat heb jij een prachtige tekst in je handtekening staan. Mag ik die twitteren. Heel mooi
Tuurlijk mag je die twitteren, spread the word, inspire all!
| Gewijzigd: 26 augustus 2011, 13:13 uur, door Tyshane
Het werd aardedonker, toen begon het enorm te waaien en kwamen er stukjes doorzichtig ijs met diverse kanten ( hoe omschrijf je dat) onregelmatig van vorm, van ong. 2 cm naar beneden. Wehebben ermet ongeloof naar staan kijken. Duurde ongeveer 5 minuten en toen begon het nog harder te waaien en te hozen
Ik zit in de lijn klarenbeek,wilp raalte...( in deventer dus)