Lol das hier 2 km vandaan. Hier niet heel veel bijzonders gehad
loop ik bij de client weg zie ik prachtige mammatus wolken ffe foto's gemaakt met de foon zit ik op mijn fietsje zie ik af en toe een flits geweldig om te zien maar zit dan toch nog te wachten op die ene knaller ! komt ie dan !! flits BOEM recht voor mijn neus(200 m) ik shake op mijn fietsje dat was wel erg dichtbij ik maar snel verder fietsen op weg naar mijn laatste client krijg ik een wolkbreuk op mijn hasses hahahahaha geweldige dag als deze nou maar proberen die ene foto te bemachtigen want het rommelt hier nog zacht
nu mijn volgende vraag : zit er nog meer aan te komen voor nb???
groetjes !
Een lagedrukgebied boven Noord-Frankrijk trekt Noordwaarts en ligt vanavond boven het midden van de Noordzee. Momenteel bevinden we ons in warme, vochtige en potentieel onstabiele lucht, theta-w = 18 graden. Het koufront bereikt het zuidwesten aan het einde van de ochtend en verlaat het noordoosten aan het begin van de avond. Op enige hoogte vertraagt het koufront in de avonds enigszins omdat het bijna parallel aan de bovenstroming komt te liggen. Zaterdag trekt het laag naar de Noordzee en komen we in een westelijke stroming in polaire lucht, bovendien passeren er nog restanten van een back-bent occlusie.
Zie dikgedrukte kan nog wel es een leuk avond worden voor ons Noord-oost .
Yep,en bedankt voor de info.
Ik had info gekregen dat het koufront al over t midden van het land lag,vond ik al vreemd.
Gelukkig is dat niet zo!
Marcel.
loop ik bij de client weg zie ik prachtige mammatus wolken ffe foto's gemaakt met de foon zit ik op mijn fietsje zie ik af en toe een flits geweldig om te zien maar zit dan toch nog te wachten op die ene knaller ! komt ie dan !! flits BOEM recht voor mijn neus(200 m) ik shake op mijn fietsje dat was wel erg dichtbij ik maar snel verder fietsen op weg naar mijn laatste client krijg ik een wolkbreuk op mijn hasses hahahahaha geweldige dag als deze nou maar proberen die ene foto te bemachtigen want het rommelt hier nog zacht
nu mijn volgende vraag : zit er nog meer aan te komen voor nb???
groetjes !
Een verdwaald onweersklapje denk ik, meer niet. Verder af en toe nog regen. Ik zou zeggen ga andere dingen doen want het is voor hier over voor vandaag.
hmmz de wind is wel nog zuidoost zie ik (zie ik aan de vlaggen hier)
mn hoofd bonkt en ik snak nr verkoeling!
net een paar dikke druppen gehad, de wind trekt aan en voelt als mistral!
vieze dikke klamme deken over het NO!
laat die prut maar komen;)
ik ga gewoon richting skibaan vanavond mocht het tegenvallen haha dan als troost maar wakeboarden!
ik zal mn huis en tuin veilig maken...
hopelijk kan ik vanavond een stoer verhaal posten!!!
Meteen als profielfoto gepakt zie ik
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten