Behoorlijk regenbui ja
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Het zal wel vloeken in de kerk zijn weer, maar ik vind er echt helemaal niets bijzonder in de lucht zitten.
Wat ons van te voren werd verwacht en wat er nu over Nederland trekt/gaat trekken, lijkt NIETS op wat er op de kaarten stond. Ik weet niet welke kaarten ik nu nog moet geloven, want ze hebben het voor vandaag ook weer flink overdreven en ook GFS slaat de plank volkomen mis.
Dit is toch geen denderend onweer wat er nu Brabant intrekt. Dit is er één van zovelen. De kaarten verwachtten toch echt een gedenkwaardige dag, (nu is het dat bij mij sowieso, mijn opa heeft het geluk vandaag 92 te worden!). Niets van dat alles.
Hoe verder naar het noorden, hoe meer activiteit he! Vergeet dat niet.
De buien zijn het gas en in het noorden is het vonkje | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 11:45 uur, door Mark-Emmen
Het zal wel vloeken in de kerk zijn weer, maar ik vind er echt helemaal niets bijzonder in de lucht zitten.
Wat ons van te voren werd verwacht en wat er nu over Nederland trekt/gaat trekken, lijkt NIETS op wat er op de kaarten stond. Ik weet niet welke kaarten ik nu nog moet geloven, want ze hebben het voor vandaag ook weer flink overdreven en ook GFS slaat de plank volkomen mis.
Dit is toch geen denderend onweer wat er nu Brabant intrekt. Dit is er één van zovelen. De kaarten verwachtten toch echt een gedenkwaardige dag, (nu is het dat bij mij sowieso, mijn opa heeft het geluk vandaag 92 te worden!). Niets van dat alles.
Ik geef je gelijk hoor, hier weliswaar een zware regenbui met in het begin redelijk wat onweer maar ondanks de vele regen die er valt is het niet heel bijzonder. En ik ben bang dat dit het laatste onweer van de dag voor mij hier zal zijn.
De buien zijn het gas en in het noorden is het vonkje
mooi gezegt idd zo komt het er wel op neer als ik de kaarten mag geloven
actueel schieten de tempraturen en daarbij horende cape waardes omhoog in het noordoosten het gas staat open
ik kan je vertellen dat je dus alles mist daar
het gaat flink tekeer momenteel hier.
flinke flitsen met snel erna de klappen,dus vrij dichtbij.
als ik de buienradar zie, mogen we nog een flinke poos gaan genieten want er komt nog een flinke staart achteraan
Hier meld ik motregen
Enige wat ik zag was een donkere vlakke lucht
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten