haha dan maar in het midden van het land wonen, wel de lusten maar niet de lasten, of eigenlijk is dat nu ook weer niet de bedoeling met een forum dat over extremen gaat. die hebben we hier nou eenmaal niet veel.
De Utrechtse heuvelrug is dan wel verdacht groen omdat het hier vaak regent, maar onweer. Tot deze week dan, 3 keer achter elkaar hier in de Bilt, lekker wakker geworden door verschillende inslagen.
wel lachen dat mensen zeggen dat onweer herrie maakt, goh dat wist ik nog niet, weer wat geleerd.
Na lang mee te hebben gelezen, wil ik ook meedoen! Het is nu nog heerlijk weer hier in Hoogezand, lekker warm en wat wind. Buurvrouw hangt net haar twee waslijnen vol en is er van overtuigd dat het mooi weer blijft vandaag . Heb haar verteld dat ze dat beter niet kan doen, maar ze geloofd me niet.
Camera ligt klaar, alles wat los lag buiten is weg.....laat maar komen!!
Gr Inge
Welkom!
http://severeweatheroutlook.blogspot.com/
Als die update van 7.17 uur is geweest zit de beste man er helemaal naast aangezien de zwaarste buien in het westen zijn geweest.
we praten vanmiddag wel weer verder vriend
Inderdaad ja, of hij focust zijn verwachting op wat nog komen gaat.
en als de bovenlucht kouder is dan de lucht eronder krijg je zoiezo een stijgende lucht ongeacht de tempratuur op de grond
Dat snap ik niet want de bovenlucht is toch altijd kouder? Voor het oosten en noordoosten ziet er in ieder geval gunstig uit vanmiddag. Hier blijft de temperatuur steken bij 18 graden.
edit: nu 20,2 graden met een stijgende cape en dalende lifted | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 10:09 uur, door -Lorenzo-
Dus jij vind het mooi dat anderen schade oplopen door noodweer?
das slechts het begin
vanaf de middag uren krijgt het oosten het verduren en het westen weer niet
met name het noordoosten krijgt het zwaar te verduren volgens de kaarten/weerberichten | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 10:08 uur, door NitroGenetics
Een universiteit leraar zei ooit tegen me; luister naar wat ik bedoel niet naar wat ik zeg.
In Goes; .... regen, veel regen!
helaas geen onweer maar misschien komt dat nog... | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 10:11 uur, door mrijkhals