kunnen hier gepost worden...
batterij leeg probeer snel op te laden lol zo jammer dat ik die inslag niet heb kunnen filmen koffie vloog bijna over me heen flits die raakt een flat en die knal ben wel wakker ;p
Het lijkt allemaal wat westelijker te verlopen als voorspeld? Of krijgt het oosten pas later op de dag de echt stevige buien?
Ik zeg het niet vaak maar zou je misschien iets meer aandacht aan je spelling kunnen geven?
Vraagje: kan het zo zijn dat door de relatief lage temperaturen en de ongunstige indices voor onweer, het 2e buiencomplex aanzienlijk in kracht gaat afnemen als het Nederland bereikt? Waar moet de trigger dan vandaan komen, het koufront? | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 09:43 uur, door -Lorenzo-
Het lijkt allemaal wat westelijker te verlopen als voorspeld? Of krijgt het oosten pas later op de dag de echt stevige buien?
Als je de europese radar bekijkt zit er idd nog heel wat meer aan te komen. Het voorgerecht hebben we precies al gehad, nu de hoofdschotel nog.
De lucht is echt heel onstabiel.
In het begin erg luide donders, later wat flitsen gezien maar die bleven veel in de wolken (of ik had een verkeerd uitzicht).
Wel een lekkere inslag gehoord, volgens mij 2?
Ging wel erg snel trouwens, met 10 minuten was het ergste alweer geweest.
Onweersdagen: 7 april; 23 april; 25 april;
maar niet vanaaf
heb t helemaal gehad met de flutzomer! vanavond is mijn wakeboardavond!
dus ál het onweer mag van mij westelijk aanhouden
volgens de neerslagradar krijgen wij uitgerekend later op de middag & begin v/d avond de buien
soms háát ik het weer! haha je passie haten! het is gewoon mogelijk!