*koffie over toetsenbord proesten doet...*
Hier aantrekkend windje met een temp. van 21.8 graden.......... | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 09:11 uur, door Marga
Klopt maar ik krijg ook graag advies van mensen hier op het forum.
Gisteren zou de zwaarte vooral over Noord-Oost/Oost gaan en nu met de ontwikkelingen was ik hier niet helemaal zeker meer van. vandaar mijn vraag hier.
Hagel, wind of donderbui
Overhemd of wintertrui
4 minuten geleden sloeg de bliksem al op een km. of 3 verder in. Mooi om te zien.
Snel naar binnengekomen want het begint hier nu echt te regenen! | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 09:04 uur, door Mike046
Ik hoop dat Zeeland nu ook eens blij is, die kregen er aardig van langs
Helaas (nog) niks op de gevoelige plaat weten te krijgen.
Glenn
Ja rust wedergekeerd ... helaas geen shelf gezien wel iets wat leek op het begin er van meerdere lagen maar de basis van de bui ligt erg hoog ...
je bent niet de enigste
Ik mag om 13.00 uur naar huis
Moet absoluut iets moois op de film/foto krijgen van het onweer van vandaag! | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 09:07 uur, door dv_chaser
OT: Gedonder is verminderd, heeft er schijnbaar nog niet zo veel zin in, dikke grijze lucht is een beetje opgelost. | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 09:12 uur, door Marga
Gedeelte van Limburg nu code Oranje op Nwc.
Net even vanuit de zolder gekeken naar die onweersbui.. gaat volgens mij van maastricht richting westelijke mijnstreek. Maar veel cg-ontladingen, iedere halve minuut minimaal eentje Laten we zeggen dat dit het voorgerecht is
Ik was gelukkig nét op tijd binnen.
Kwam alleen tot de ontdekking dat het raam op mijn slaapkamer fout openstaat......het regende dus recht naar binnen
edit: er stond wel erg vaak "net" in | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 09:11 uur, door paisk
Is alweer voorbij maar man wat een genot zo wakker te worden hahahaha...
Wellicht is er nog meer vandaag voor zeeland heh heh Come to papa!!!
4 minuten geleden sloeg de bliksem al op een km. of 3 verder in. Mooi om te zien.
Snel naar binnengekomen want het begint hier nu echt te regenen!
OT: Gedonder is verminderd, heeft er schijnbaar nog niet zo veel zin in, dikke grijze lucht is een beetje opgelost.
Aha, ik zit momenteel een stuk oostelijker, richting Vaals, vandaar dus die wegtrekkende donder.
Bui trekt dus over westelijke mijnstreek. | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 09:11 uur, door Der Rudi