Zo snel ben ik nou ook weer niet! En dat ding ging hard... Nu wordt het steeds donkerder...
PS altijd leuk als zometeen iedereen op het forum komt die wakker gedonderd is | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 08:36 uur, door Reutel
Zou het kunnen dat het onweer wat opzij geduwd of tegen gehouden word door onze plassen? Het valt me nl. vaker op dat onweer Reeuwijk wel vaak schampt,maar nooit vol raakt.
Kan iemand mij nog antwoord geven op bovenstaande vraag. Zou graag willen weten wat mij te wachten staat omdat ik in de middag op de weg zit in de regio Noord-oost/Oost.
Rare atmosfeer. Klam, en toch ziet het er koud uit buiten. Maar dat is het beslist niet. Alleen de windvlagen zijn kil.
Wel wat hoge bleke flitsen gezien, nog niets fellers, en nog geen donder, maar dat zal niet lang uitblijven schat ik zo.
Veel plezier allemaal. Ik kruip lekker met een bak koffie onder m'n laptop en ga nowcasten!
Edit: juist, het begint nu.
Voordat de buien hier zijn, kan het nog lekker even opwarmen, waardoor de buien nog intensiever KUNNEN zijn en waarschijnlijk ook GAAN zijn. Ik verwacht rond 12.00/13.00 uur de squall-line
nu op t werk in Velsen-Noord, fotocamera meegenomen, zo na het ochtendoverleg ff naar buiten, kijken of ik wat kan schieten, zo qua timing net goed vallen!
veel plezier allemaal vandaag!
en Jan bedankt voor wederom mooi en duidelijk topic!
groeten Johan
Deze dag gaat weer de boeken in als dit zo doorzet
Hoezo vergissing Ik had het over wat er aan kwam. Dat is ook minder dynamisch dan verwacht.
En de kansen voor het noorden en oosten zijn ook heftiger naar alle waarschijnlijkheid...