terwijl het onweert en flits als een gek hier .. ja en mijn buurvrouw denkt nu ook gezellig ik laat me kind nu buiten spelen
ongelofelijk .. harde knal en ik hoor nu gegil op schoolplein en er gaan er steeds meer naar buiten
in wat voor buurt woon ik ? My God!
Ja sommige hebben het verstand niet en denken als 30jaar terug dat het alleen inslaat in hoge geouwen en torens...jammer jammer. Zeg dan dat ze naar binnen moeten....
Ik hoorde al wat in de verte, maar hoopte maar dat dat niet toch verkeer van de A20 zou blijken.
Geen foto's kunnen maken wegens grijze lucht en net wakker, maar dit is leuk ontbijten zo! | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 08:19 uur, door donderblond
zoveel duss wat een beest we gaan er eens goed voor zitten..werk wordt zometeen afgebeld..haha veel plezier iedereen
Hopen dat hier nog wat langs komt vanmiddag, anders graag chase verslagen van anderen!
A level 2 was issued for NE Netherlands, NW Germnay and S Denmark for damaging winds, large hail and to a lesser extent for tornadoes.
A level 1 was issued for the remainder of Denmark, much of Germany, for E, central and S France, Switzerland, and for the remainder of the Benelux countries for severe wind gusts and large hail.
Als ik jou was dan zou ik nog even eht stukje van Karim lezen op de vorige pagina
Onweersdagen: 0